۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
فروش طلا در اصفهان به صفر رسید| طلافروشان نقره فروش شدند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

فروش طلا در اصفهان به صفر رسید| طلافروشان نقره فروش شدند

اصفهان- شیشه بران، رئیس اتحادیه تولید و فروش مصنوعات طلا، جواهر و نقره اصفهان گفت: فروش طلا در بازار استان در حال حاضر به صفر رسیده و امیدواریم در ایام نوروز این شرایط بهبود یابد.

هوشنگ شیشه بران در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بازار طلا با شرایط رکود مواجه است، اظهار داشت: البته باید توجه داشت که این وضعیت از سه سال گذشته تاکنون بر این بازار حاکم است.

وی با بیان اینکه تنزل قیمت طی چند روز اخیر نیز ناچیز بوده است، ابراز داشت: این میزان کاهش قیمت تاثیرگذار نیست چرا که قدرت خرید مردم بسیار کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه تولید و فروش مصنوعات طلا، جواهر و نقره اصفهان با بیان اینکه شرایط خرید و فروش طلا در اصفهان بسیار ویژه است، ادامه داد: ویترین داران در این زمینه با مشکل جدی رو به رو هستند و می توان گفت خرید و فروش این محصول در بازار اصفهان به صفر رسیده است.

پیش بینی ما روند کاهشی قیمت طلا تا پایان سال است
وی با بیان اینکه پیش بینی ما تا پایان سال روند کاهشی قیمت‌ها است، افزود: البته باید توجه داشت که این روند به سیاست جهانی نیز بستگی دارد.

شیشه بران با بیان اینکه در حال حاضر اندک خرید طلا و جواهر در اصفهان به صورت طلای آب شده و یا دست دوم است، اضافه کرد: تب و تاب بازار طلا خیلی محدود است و بیشترین ضرر را در این زمینه ویترین داران می بینند که باید اجاره بها نیز پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه تنها امید فعالان بازار طلا نزدیک شدن به ایام نوروز است، افزود: امیدواریم در این ایام بازار پویایی حداقلی هم که شده را داشته باشد.

تعویق برای پرداخت مالیات
رئیس اتحادیه تولید و فروش مصنوعات طلا، جواهر و نقره اصفهان با بیان اینکه پرداخت مالیات چالش دیگر فعالان بازار طلا است، ادامه داد: در این زمینه باید توجه داشت که اداره مالیات در زمینه به تعویق انداختن پرداخت مالیات تا حدودی همکاری داشته است.

وی به ابطال پرونده کسب و یا تغییر شغل در رسته طلا فروشان اصفهان نیز اشاره کرد و ابراز داشت: در این زمینه روزانه مراجعاتی را برای ابطال پروانه کسب داریم.

شیشه بران تصریح کرد: همچنین باید توجه داشت که تعدادی از طلا فروشان اصفهان به فروش نقره و دیگر فلزات ارزان قیمت تر روی آورده اند.

کد خبر: ۶۸٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha