۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
ایجاد ۱۰ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در استان سمنان تعهد شده است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ایجاد ۱۰ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در استان سمنان تعهد شده است

سمنان- غنیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان درباره تعهد مشاغل توسط دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و دولتی در سال ۹۹، گفت: ایجاد ۱۰ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در استان تعهد شده است.

اسماعیل غنیان در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در استان سمنان طی سال ۹۹ تعهد شده است، تاکید کرد: این تعهد ایجاد مشاغل از سوی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و دولتی بررسی و وضع شده تا بتوانیم تلاش‌های خوبی را در راستای ایجاد شغل به خصوص برای جوانان جامعه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیش از هفت هزار و ۹۰۰ شغل یا ۷۶ درصد از تعهد اشتغال‌زایی سال ۹۹ علی رغم تمام مشکلات مانند کرونا، مسائل اقتصادی و … محقق شده است، ابراز کرد: تلاش داریم تا میزان تعهد اشتغال را تا پایان سال به میزان مورد تعهد نزدیک تر سازیم تا عملکرد خوب سال گذشته در این زمینه تکرار شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال‌زایی، گفت: ایجاد و ثبت اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان یکی از اقداماتی است که در این راستا طی طول سال انجام می‌شود.

غنیان اعطای تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و مشاغل خانگی را یکی از اقدامات مثبت در راستای ایجاد شغل خواند و گفت: طرح کارورزی، مشوق‌های بیمه‌ای برای صاحبان کسب و کار در راستای استخدام نیروی کار، اشاعه پیمانکاری و برون سپاری، اشتغال بخش دولتی و … در زمره زمینه‌هایی است که در آنها شغل برای جوانان استان سمنان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه حمایت از مشاغل و کسب و کارهای آسیب‌دیده از ویروس کرونا دیگر اقدامی است که برای حفظ و حتی افزایش اشتغال در سال ۹۹ انجام شده است، گفت: تسهیل شرایط برای دریافت تسهیلات از سوی صاحبان مکاسب و مشاغل یکی از اقداماتی است که با همراهی خوب مسئولان در استان صورت گرفته است.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، مشاغل ایجاد شده و تعهد آنها در سال در سامانه ملی رصد ثبت و قابل پیگیری و راستی آزمایی است.

کد خبر: ۶۸٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha