۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
صرف ۱۳ هزار میلیون ریال در راستای ارتقاء پدافند غیرعامل شرکت آبفای همدان
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

صرف ۱۳ هزار میلیون ریال در راستای ارتقاء پدافند غیرعامل شرکت آبفای همدان

همدان - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از هزینه کرد بیش از ۱۳ هزار میلیون ریال در راستای ارتقاء پدافند غیر عامل شرکت آبفای همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، سید هادی حسینی بیدار در جلسه کارگروه آب که در سالن جلسات شرکت آبفای استان برگزارشد در خصوص طرح جامع پدافند استان همدان توضیح داد و گفت: با توجه به تاکیدات استاندار همدان، برش کارگروهی این طرح  در دستور کارشرکت قرار گرفت و بر همین اساس مهلت یک هفته ای برای اعضاء کارگروه به منظور ارائه بسته راهکارها و اتخاذ تمهیدات لازم در نظر گرفته شد.

وی بابیان اینکه مخاطرات و آلاینده های شیمیایی و نفتی تهدیدی برای منابع آب محسوب می شوند، افزود: اتخاذ تدابیر لازم در این خصوص از الزامات است و بر همین اساس مقرر شد طی جلسات مشترک با دستگاههای مرتبط نظیر محیط زیست و شرکت پخش فراورده های نفتی راهکارهای کاهش تهدید اجرایی شود.

حسینی بیدار با بیان اینکه با توجه به بارش های اخیر اتخاذ تدابیر کوتاه مدت و بلند مدت در راستای تامین آب شرب به منظور پیشگیری از بروز بحران ضروی است از اجرای پژوهش بررسی نوین خنثی سازی و مقابله با تهدیدات بیوتروریستی، بیوشیمیایی و میکروبی در تاسیسات آب شرب استان همدان با همکاری اساتید دانشگاه صنعتی همدان خبرداد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان ضمن اشاره به اتخاذ تدابیر لازم در راستای تبدیل سامانه های گازی گندزدایی به سامانه های نوین و ایمن گفت: تاکنون تبدیل بیش از ۳۴ سامانه عملیاتی شده و برای ۹۹ سامانه نیز عقد قرارداد صورت پذیرفته است.

وی همچنین بیان کرد: سال گذشته مطابق روال سنوات ما قبل بیش از۱۳ هزارمیلیون ریال در راستای ارتقا پدافند غیر عامل و موارد حفاظتی شرکت آبفای استان هزینه شد که بخشی از آن تعهدی بوده است.

حسینی بیدار همچنین از خریداری دو تانکر آبرسانی به منظور آبرسانی در شرایط بحرانی و خرید دستگاههای بسته بندی آب خبر داد و عنوان کرد: خرید، تعمییر و نگهداری دیزل ژنراتورهای برق اضطراری و برگزاری مانور مشترک پدافندی نشت گاز و مخارات همزمان از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است.

کد خبر: ۶۸٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha