۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
فراخوان سازمان هواپیمایی کشوری جهت تدوین نقشه راه صنعت حمل و نقل هوایی

فراخوان سازمان هواپیمایی کشوری جهت تدوین نقشه راه صنعت حمل و نقل هوایی

صنعت حمل و نقل هوائی کشور پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، علی‌رغم مشکلات و تحریم‌های همه جانبه با اتکا به توان داخل و تلاش بی شائبه دست اندرکاران به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، صنعت حمل و نقل هوایی کشور پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، علی‌رغم مشکلات و تحریم‌های همه جانبه با اتکا به توان داخل و تلاش بی شائبه دست اندرکاران به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است و با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهره‌مندی از نقطه نظرات متخصصان این صنعت، بی‌شک پویایی و تحرک بیشتری خواهد یافت.

سازمان هواپیمایی کشوری به‌عنوان متولی و سیاست‌گذار صنعت حمل و نقل هوایی کشور درنظر دارد با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط در دولت و همکاری مجلس شورای اسلامی، نقشه راه برون رفت صنعت از معضلات و مشکلات کنونی و استفاده کامل از پتانسیل داخلی را تدوین و به تصویب مراجع ذیصلاح برساند.

لذا از کلیه اندیشمندان، فرهیختگان و صاحب نظران حوزه حمل و نقل هوایی کشور درخواست می‌شود پیشنهادات خود را حداکثر تا تاریخ ۲۵ اسفندماه سال جاری برای روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس ایمیل pr@cao.ir  ارسال کنند.

لازم به ذکر است از ارائه دهندگان پیشنهادات برتر به نحو شایسته تقدیر بعمل خواهد آمد.

کد خبر: ۶۸٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha