۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
بیت کوین های خانگی در مازندران چالش زا شده است
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

بیت کوین های خانگی در مازندران چالش زا شده است

ساری- سپری، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، بیت کوین های خانگی را چالش فراروی صنعت برق بیان کرد و گفت: طی دو روز ۱۲۰ دستگاه بیت کوین در استان جمع آوری شده است.

فرزاد سپری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مزرعه بیت کوین در استان نداریم، افزود: فقط سه مورد مجوز بیت کوین در استان صادر شد که حجم آن بسیار کوچک و اندک است.

سپری با عنوان اینکه بیت کوین خانگی در استان چالش زا شده است، افزود: طی دو روز گذشته با اجرای مانور نسبت به شناسایی و جمع آوری ۱۲۰ دستگاه بیت کوین غیرمجاز جمع آوری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اظهار اینکه شماری بیت کوین از خانه های مردم جمع شده است، افزود: در مواردی شاهد بودیم در مرغداری های خانگی دستگاه بیت کوین کارگذاشته شده است.

وی درباره قطع برق صنایع در استان گفت: طبق تفاهم با صنایع در استان مقرر شد تا بار پیک مصرف برق را کاهش دهند و بتوانیم مشکل سوخت نیروگاه ها را حل کنیم.

وی با اظهار اینکه صنایعی که دارای ژنراتور باشند وپیک بار را کاهش دهند نسبت به برقراری برق آن اقدام خواهیم کرد، افزود: خوشبختانه تاکنون برق مشترکان خانگی قطع نشده است ولی در بخش صنعت نیز در حال مدیریت مصرف هستیم.

سپری باعنوان اینکه باید نسبت به مدیریت مصرف برق اقدام کنیم، تصریح کرد: ما می دانیم که این رویه به صنعت استان فشار وارد می کند اما باید با تعامل یکدیگر این دوران با کمترین تنش پشت سر گذاریم.

کد خبر: ۶۸٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha