۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
صدور جواز تاسیس‌ صنعتی در استان مرکزی ۱۰ درصد افزایش داشته است
نسبت به مدت مشابه سال گذشته؛

صدور جواز تاسیس‌ صنعتی در استان مرکزی ۱۰ درصد افزایش داشته است

اراک - سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: صدور جواز تاسیس‌های صنعتی در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

جواد حسنی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص  میزان صدور جواز تاسیس توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در سال جاری اظهار داشت: در راستای توسعه صنایع مختلف در استان مرکزی تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است و تلاش داریم تا زمینه فعالیت این صنایع تسهیل شود.

وی با اشاره به صدور ۷۱۱ فقره جواز تاسیس صنعتی در استان مرکزی طی ۱۱ ماهه سال جاری خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با سرمایه‌ ۱۰۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی از سوی بخش خصوصی تامین می‌شود. انجام شود.

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی از پیش بینی ایجاد اشتغال بیش از ۱۷ هزار و ۴۸۷ فرصت اشتغال جدید در صنایع این استان خبر داد و بیان کرد: امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است و همه باید در راستای تحقق اهداف مورد نظر در این شعار مهم تلاش کنیم تا زمینه توسعه اشتغال و تولید در کشور فراهم شود.

وی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی صدور جواز تاسیس‌های صنعتی در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری ۲۹۹ فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۱۳هزار و ۴۰۹ میلیارد ریال در استان صادر شده که اشتغال آنها نیز ۲ هزار و ۸۲۸ مورد بوده است

کد خبر: ۶٬۸۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha