۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
۴۰۰ مورد بازرسی از صنف قالیبافان استان سمنان انجام شد
معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان سمنان:

۴۰۰ مورد بازرسی از صنف قالیبافان استان سمنان انجام شد

سمنان- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه ۴۰۷ مورد بازرسی از واحدهای قالیبافی در استان انجام شد، گفت: ۳۲ اخطار به مشمولان غیرفعال متقاضی برای اخذ بیمه قالیبافان صادرشده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا مداح پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه در شش ماه ابتدای سال جاری ۴۰۷ مورد بازرسی از قالیبافان و حرفه‌های مرتبط بیمه‌شده استان سمنان انجام شد، اظهار داشت: تعداد ۱۱ هزار بافنده فرش دستباف در استان فعالیت می‌کنند.

وی بابیان اینکه جلوگیری از تضییع حقوق مشمولین واقعی بیمه مذکور و معافیت حق بیمه سهم کارفرما مهم‌ترین هدفی است که در این بازرسی‌ها دنبال می‌شود، افزود: این بازرسی‌ها در شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضور نمایندگان دستگاه‌های زی ربط برای اطمینان از استمرار اشتغال قالیبافان انجام‌شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان سمنان با اشاره به اینکه در این مدت تعداد ۳۲ اخطار به مشمولین غیرفعال متقاضی جهت اخذ بیمه قالیبافان صادرشده است، خاطرنشان کرد: هشت مجتمع قالیبافی در استان وجود دارد.

کد خبر: ۶۷٬۹۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha