۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
تهران بارانی می‌شود
کارشناس سازمان هواشناسی:

تهران بارانی می‌شود

احمدی، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: امروز جوی آرام و پایدار پیش رو داریم و در بخش‌های غربی بارش‌های خفیف و پراکنده خواهیم داشت.

به گزارش بازار، معصومه احمدی، افزود: آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از فردا با ورود سامانه بارشی از سمت غرب، جنوب غرب و نواحی غربی کشور بارندگی در این مناطق آغاز می‌شود.

وی گفت: در بیشتر مناطق استان‌های واقع در غرب، شمال غرب، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، بخش‌هایی از استان خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بخش‌های شمالی استان فارس و حتی غرب استان اصفهان، همدان و مرکزی بارش برف و باران را پیش رو خواهیم داشت. کارشناس هواشناسی افزود: در مناطقی از شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر نیز به تدریج بارندگی آغاز می‌شود و تا پایان هفته این سامانه بارشی تقویت خواهد شد به ویژه در نیمه دوم هفته یعنی از روز چهارشنبه و پنجشنبه این سامانه بارشی در مناطقی از شمال غرب و سواحل دریای خزر کاملا فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: برای امروز در دامنه‌های جنوبی البرز احتمالا در استان‌هایی مانند تهران رشد ابر را داریم و در مناطق مرکزی کشورمان وزش باد ملایم، اتفاق می‌افتد، از میزان آلایندگی هوا کاسته می‌شود و شرایط بهبود پیدا می‌کند.

احمدی گفت: برای فردا در مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز مانند تهران، البرز، قزوین بارش خفیف و پراکنده دور از انتظار نخواهد بود و به لحاظ شرایط دمایی نیز افزایش دما رخ داده است، اما در بیشتر مناطق کشور با فعالیت سامانه بارشی کاهش دما اتفاق می‌افتد.

وی افزود: در پایتخت نیز جوی آرام پیش رو داریم، اما از میزان آلایندگی‌ها کم می‌شود و برای فردا احتمال بارندگی وجود دارد. برای پایان هفته نیز بارندگی پیش بینی کرده ایم و امروز نیز دمای تهران در گرمترین ساعات به ۱۴ درجه می‌رسد.

کد خبر: ۶۷٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha