۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
«آئودی اس ۸» تا پایان امسال وارد بازار می‌شود

«آئودی اس ۸» تا پایان امسال وارد بازار می‌شود

«آئودی سدان» فول سایز خود یعنی «اس ۸ » را تا پایان سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد، این خودرو به یک پیشرانه چهار لیتری ۸ سیلندر با آرایش وی شکل توام با توربوشارژر دوقلو مجهز شده است.

بازار؛ گروه خودرو: در اوایل ماه میلادی جاری، تصاویر جاسوسی از آئودی اس ۸ منتشر شد. این خودرو سدان فول سایز برای سال ۲۰۲۲ خود را آماده و با چهره نه چندان تغییر یافته به بازار خواهد آمد. این سدان را می‌توان در دسته لوکس قرار داد. هرچند که سپر جلو و عقب این خودرو استتار شده است، اما آنطور که از تصاویر مشخص است، این سدان فول سایز لوکس فیس لیفت جزئی در قسمت سپرها و چراغ‌ها داشته است.

استتار نمی‌تواند همه چیز را بپوشاند، به وضوح جلوپنچره مشبک جدید قابل مشاهده است. این سبک طراحی جلوپنچره به همراه گرافیک چراغ‌ها وکشیدگی آن چهره اس ۸ را مشابه آ ۳  کرده است. هرچند که آئودی سعی کرده است از چهار اگزوز در سپر این خودرو استفاده کند، اما قدرت بالای پیشرانه و طراحی اسپرت گیربکس نیازمند این سبک طراحی است.

اس ۸ به یک پیشرانه چهار لیتری هشت سیلندر با آرایش وی شکل توام با توربوشارژر دوقلو مجهز شده است. این پیشرانه می‌تواند قدرت ۵۶۳ اسب بخار را تولید و ۸۰۰ نیوتن متر را تولید کند. هرچند که از سیستم کاهش سیلندر نیز در این پیشرانه برای کاهش میزان مصرف سوخت و آلایندگی استفاده شده است. در این خودرو تجهیزات سرگرمی به روزرسانی شده است.

هرچند که تاریخ دقیق و مشخص عرضه این محصول به بازار مشخص نیست، اما گمانه زنی‌ها خبر از ورود این خودرو تا پایان سال جاری را دارد. به احتمال زیاد نیز ابتدا در بازارهای آمریکایی عرضه صورت گیرد. زیرا بیشتر مشتریان آئودی در آمریکا هستند و این محصول را می‌توان رقیب جدی و سرسخت اس کلاس تلقی کرد.

کد خبر: ۶۷٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha