۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
۸۹ واحد صنعتی اردبیل برای دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت نام کردند
رئیس سازمان صمت استان اردبیل:

۸۹ واحد صنعتی اردبیل برای دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت نام کردند

اردبیل - رئیس سازمان صمت اردبیل گفت: در سال جاری تعداد ۸۹ طرح و واحد صنعتی برای استفاده از تسهیلات رونق تولید ثبت نام کرده اند که در این خصوص ۶۴ طرح با مجموع تسهیلات دو هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال مصوب و به بانک های عامل معرفی شده است.

رامین صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در سال جاری تعداد ۸۹ طرح و واحد صنعتی برای استفاده از تسهیلات رونق تولید ثبت نام شده است، گفت: در این خصوص ۶۴ طرح با مجموع تسهیلات دو هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال مصوب و به بانک های عامل معرفی شده که تسهیلات ۱۲ مورد آنها پرداخت شده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام عید گفت: انتظار می رود بانک های عامل طی ۱۵ روز آتی، نهایت همکاری را با واحدهای تولیدی در راستای اعطای تسهیلات داشته باشند.

صادقی مستنثنا بودن از محدودیت های بهره مالکانه، داشتن چک برگشتی و بدهی معوق در راستای حمایت از جذب تسهیلات واحدهای مشکل دار را از مزایای طرح تسهیلاتی رونق تولید عنوان کرد.

تشدید نظارت‌ از مبداء ورود کالا تا رسیدن به دست مصرف کننده

رئیس سازمان صمت اردبیل در ادامه با بیان اینکه در راستای تامین کالاهای مورد نیاز ایام عید و توزیع آن بین مردم تدابیر خاصی در نظر گرفته شده است، گفت: در این خصوص شعبه سیار تعزیرات حکومتی، بازرسان اتاق اصناف، بسیج اصناف و کارشناسان دیگر دستگاه‌های اجرایی استان، به‌صورت گشت های مشترک، فعال خواهند بود

صادقی اظهار کرد: یکی از کارهای عملیاتی در این راستا، تشدید نظارت‌ از مبداء ورود کالا به سطح بازار تا زمانی است که در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: نظارت بر فروش تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی نظیر الکل، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده های بهداشتی  تشدید شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه انبارهای هر یک از فروشندگان تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی از طریق سامانه و میدانی رصد می شود، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از عدم اعلام موجودی، امتناع از عرضه محصول و نیز گران‌فروشی، به‌شدت برخورد می‌شود.

صادقی تصریح کرد: در این زمینه نسبت به هیچ فرد و واحد صنفی متخلف اغماض نداریم و شدیدترین مجازات برای سواستفاده کنندگان اعمال خواهد شد.

کد خبر: ۶٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha