۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
پایان احداث ساختمان جدید پلاسکو تا ۳ ماه دیگر
رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد

پایان احداث ساختمان جدید پلاسکو تا ۳ ماه دیگر

فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تا سه ماه دیگر احداث ساختمان پلاسکو به پایان می‌رسد و کسبه از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ می‌توانند در ساختمان مستقر شوند.

به گزارش بازار، پرویز فتاح در بازدید از پروژه ساختمان پلاسکو در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به نزدیک شدن به چهارمین سالگرد سانحه پلاسکو، فرصت مناسبی بود که امروز به همراه هیاتی از شهرداری و برخی از کسبه بازدیدی از روند ساخت پلاسکو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید پلاسکو هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: ساخت پلاسکوی جدید تا پایان سال ۹۹ به اتمام می‌رسد و از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ کسبه می‌توانند مستقر شوند چرا که ما به دنبال این هستیم که با رعایت تمام استانداردها پلاسکوی جدید را احداث کنیم و در اختیار کسبه قرار دهیم.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: البته در این مدت به دلیل شیوع ویروس کرونا و تورم قابل توجه، با محدودیت‌هایی در احداث ساختمان جدید پلاسکو مواجه بودیم، اما این‌ها مانعی برای ادامه ساخت و سازها نشد و اجازه ندادیم کار ساخت متوقف بماند.

وی با بیان اینکه تمام استانداردها رعایت شده است گفت: تمام ضوابط شهرداری، نظام مهندسی و سازمان میراث در ساخت پلاسکو رعایت شده است.

فتاح ادامه داد: شهرداری همواره در این پروژه با بنیاد همکاری کرده و هیچ‌گاه مانع از احداث ساختمان پلاسکو نشد.

وی درباره جبران پارکینگ ساختمان پلاسکو نیز گفت: ساختمان قبلی دارای پارکینگ نبود و قرار بر این است که برای ساختمان جدید از پارکینگ رو به روی پاساژ پروانه استفاده کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه به دنبال ساخت ایمن این ساختمان هستیم افزود: از صبر و حوصله کسبه تشکر می‌کنیم و از آن‌ها درخواست داریم سه ماه دیگر هم صبر کنند.

کد خبر: ۶۷٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha