۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
بیش از یک هزار مجوز احداث واحدهای تولیدی در قزوین صادر شده است
مدیر جذب و سرمایه گذاری استانداری قزوین:

بیش از یک هزار مجوز احداث واحدهای تولیدی در قزوین صادر شده است

قزوین-مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: بیش از یک هزار مجوز برای احداث فعالیت‌های صنعتی در استان قزوین صادر شده که مربوط به طرح‌های بزرگ در استان است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سعید نبیل روز پنج شنبه در جلسه بررسی مشکلات سرمایه گذاری استان قزوین، که با حضور مسئولین استانی در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی، گردشگری و اصناف اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به وظیفه استانداری در ساماندهی وضعیت سرمایه گذاری، گفت: این دستگاه در حوزه سرمایه گذاری بیشتر به دنبال برطرف کردن مشکلات اداری و بوروکراسی است که با استفاده از انعطاف قوانین امکان تحقق این هدف وجود دارد.

نبیل اضافه کرد: بیش‌تر تمرکز ما راه اندازی و برطرف کردن مشکلات واحدهایی است که بیش از ۵۰ درصد سرمایه گذاری در آنها اتفاق افتاده و به حصول نتیجه نزدیک‌تر هستند.

وی اظهار داشت: این هماهنگی‌ها باعث کاهش مشکلات در زمینه جذب سرمایه گذاری و نیز افزایش اشتغال در بین جوانان استان قزوین می‌شود و باید در سال جهش تولید با تمام توان برای تحقق این هدف تلاش کنیم.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری قزوین به سرمایه گذاران توصیه کرد: برای ورود به این حوزه مهارت‌های تجاری سازی را یاد بگیرند و علاوه بر توان فنی به مهارت‌هایی مانند چگونگی ورود به بازار و سایر موضوعات مرتبط با تجاری سازی مسلط شوند.

نبیل گفت: سرمایه گذاری در شرایط تورمی با مشکلاتی رو به رو است که رفع آنها نیازمند توجه بیشتر مسوولان برای کاهش مشکلات است.

در ادامه جلسه به مشکلات ۶ واحد تولیدی در زمینه‌های مختلف سرمایه گذاری،تسهیلات، مالیات و بیمه رسیدگی شد.

کد خبر: ۶۷٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha