۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
۸ هزار فرصت شغلی در قالب ایجاد شهرک‌های کشاورزی در خراسان رضوی ایجاد می شود

۸ هزار فرصت شغلی در قالب ایجاد شهرک‌های کشاورزی در خراسان رضوی ایجاد می شود

مشهد- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: ساخت و راه‌اندازی هزار هکتار شهرک کشاورزی جدید در این استان هشت هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سیدکمال‌الدین میرجعفریان با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان اشتغال مستقیم در پی تفاهمنامه احداث هزار هکتار شهرک کشاورزی میان استانداری خراسان رضوی و شرکت شهرک‌های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی بیشتر در مناطق روستایی خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس شرکت شهرک‌های کشاورزی برای تامین زیرساخت‌ها و آماده سازی زمین اقدام خواهد کرد و جهاد کشاورزی و منابع طبیعی نیز شناسایی و تامین زمین و شرکت آب منطقه‌ای هم تامین آب این شهرک‌ها را در قالب مجموعه‌های گلخانه‌ای، دامداری، شیلات و آبزیان بر عهده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی در حال بررسی و شناسایی زمین مناسب برای این پروژه است، گفت: پس از تامین زمین و زیرساخت‌های لازم، مردم، مجموعه‌های مردم نهاد و نهادهای حاکمیتی مانند ستاد اجرایی فرمان امام (ره) می‌توانند در این طرح‌های کشاورزی سرمایه گذاری کنند.

کد خبر: ۶۷٬۶۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha