۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
تصاویر جاسوسی سوبارو اوتبک ۲۰۲۱ منتشر شد

تصاویر جاسوسی سوبارو اوتبک ۲۰۲۱ منتشر شد

شرکت خودروسازی «سوبارو » در حالی برنامه خود را برای سال ۲۰۲۱ تاکنون اعلام نکرده که این خودروساز ژاپنی، برای سال میلادی جاری از محصول کراس محبوب خود که از قابلیت آفرود نیز بهره‌مند است، رونمایی خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی سوبارو برنامه خود را برای سال ۲۰۲۱ تاکنون اعلام نکرده است. این خودروساز ژاپنی، برای سال میلادی جاری از محصول کراس محبوب خود که از قابلیت آفرود نیز بهره‌مند است، رونمایی خواهد کرد. آنچه از تصاویر جاسوسی از این خودرو منتشر شده است، قرار است نسخه ادیشن آن با ظاهر متفاوت‌تر به بازار عرضه شود. مطابق آنچه پوشش استتاری روی بدنه وجود دارد، سپر خودرو عریض‌تر و با لاستیک‌های بزرگ و کاورهای پلاستیکی روی بدنه بیانگر خودروی آفرود در ظاهر یک خودرو شهری است.

اوت‌بک این کراس محبوب با قابلیت آفرود قرار است همچنان با موتورهای چهارسیلندر ۲.۵لیتری و ۲.۴لیتری تخت با توربوشارژ است که قرار است نوع جدید گیربکس CVT با مکانیزم جدید تعویض دنده به صورت دستی خواهد بود تا شتاب را تا حدودی تسریع بخشد. اما نسخه ادیشن اوت‌بک برای سال جاری میلادی قرار است، با کاورهای جدید آفرودی و لاستیک‌های اسپرت به بازار آید.

کد خبر: ۶۷٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha