۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
خرید فرش کاشان گل برجسته

خرید فرش کاشان گل برجسته

فرش های برجسته، یک عرضه تازه و بی نظیر از محصولات کارخانه فرش کاشان می باشد که در ایران با نام گل برجسته می‌شناسیم.

به گزارش بازار، از دیر باز نیز فرش و نقش ((فرش)) ایران زبانزد دنیا بوده و هنر هنرمندان ایرانی را به رخ جهانیان کشیده است، فرش به عنوان نماد ملی ایران نیز شناخته می‌شود. فرش گل برجسته یکی از محصولاتی است که تولید کنندگان توانای ایرانی به آن دست پیدا کردند و با وجود تعداد  محدود تولیدکنندگان آن در دنیا وارد چرخه‌ ی تولید آن شده اند.

در ادامه سعی شده است در مورد چگونگی تولید و دیگر مسائل مربوط به تولید فرش گلبرجسته کارخانه فرش کاشان توضیحاتی خدمت شما عزیزان ارائه شود.

ساختار فرش گل برجسته:
تولید فرش گلبرجسته به صورت می باشد که، قسمتهایی از فرش که از نظر طراح و یا بافنده جلوه زیباتری داشته باشد، ضخامت بیشتری پیدا میکند و چشم نواز تر می شود و در اصطلاح آن قسمت فرش برجسته می شود و این پرداختن به یک قسمت باعث چشم نوازی بیشتر شده و به چشم مصرف کننده زیبا تر دیده می‌شود.

گل برجسته ها و طرح های آن ‌ها:
فرش های گل برجسته عمدتا در طرح های متفاوت و مختلفی از جمله افشان، اسلیمی، بوته جقه، طرح های سنتی و مدرن و حتی تلفیقی از هردو تولید می شود. از طرفی برای اینکه فرش از جایگاه خاصی در زندگی ایرانیان برخوردار است  همیشه طرح های سنتی با اقبال بیشتری رو به رو است، زیرا مصرف کنندگان به زیبایی و اصالت طرح اهمیت بیشتری می دهند.

ویژگی فرش های نقش برجسته و انواع آن: 

یکی از ویژگی های فرش های گل برجسته شانه و تراکم آنها می باشد. فرش ها برجسته در انواع ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه تولید می شود. جهت دیدن فرش ۱۲۰۰ شانه گلبرجسته که معروف ترین انهاهست بروی لینک ان کلیک کنید.

همانطور که میدانید هرچه شانه و تراکم فرش بالاتر می رود، فرش نیز ریزبافت تر و زیبا تر می شود و سطح برجستگی فرش نیز کمتر می شود و این موضوع برای آن دسته از عزیزانی که بسیار نگران چگونگی پاکیزه کردن و یا در اصطلاح جارو کردن فرش هستند بسیار حائز اهمیت است.

فرش های برجسته، یک عرضه تازه و بی نظیر از محصولات کارخانه فرش کاشان می باشد که در ایران با نام گل برجسته می‌شناسیم. در گل برجسته حدود یک میلی متر تفاوت ارتفاع در قسمت‌های برجسته و فرورفته مشاهده می‌شود، پستی و بلندی موجود در این محصول باعث تمایز با سایر فرش‌های موجود در بازار شده و به زیبایی آن می‌افزاید،

مراقبت از فرش‌های گل برجسته:
از آنجایی که تمامی متریال و نخ های استفاده شده در کارخانه فرش کاشان بسیار عالی و درجه یک می باشد، کار مراقبت از فرش های گل برجسته را بسیار آسان کرده است. کلیه محصولات از جمله فرش های گلبرجسته از نخ های صد در صد اکرولیک تولید شده است و این موضوع باعث می شود که فرش های گلبرجسته بعد ار شستسشو به هیچ عنوان در قسمت برجستگی خود دچار کوبیدگی نشود و همچنان با همان حالت اولیه خود باقی بماند.

مسئله کوبیدگی فرشهای گلبرجسته یکی از دغدغه های شما مشتریان عزیز می باشد که جای هیچ گونه نگرانی نیست.

تولید فرش گلبرجسته:
در تعریف چگونگی تولید فرش گلبرجسته باید خدمت شما عزیزان عرض شود که فرش های گلبرجسته معمولا هشت رنگ هستند که تعداد دو نخ تا چهار نخ آن به صورت برجسته می باشد و مابقی نخ اکرولیک می باشد.

فرش های برجسته ابتدا مانند دیگر فرش ها بافته می شود اما اتفاق اصلی در مرحله بعدی می افتد که به مرحله آهار معروف است که فرش در معرض حرارت قرار می گیرد و در قسمتهایی که نخ برجسته یا هایبالک استفاده شده است یه مقداری عقب نشینی صورت میگیرد و یک مقداری عقب نشینی رخ می دهد.

کیفیت گل برجسته و خرید با اطمینان خاطر:
همانطور که توضیخ داده شد در تولید و بافت فرش های گلبرجسته از بهترین نوع جنس نخ که همان اکرولیک می باشد استفاده می شود و این موضوع خاطر همه شما مشتریان عزیز را در مورد کیفیت فرش گلبرجسته آسوده می کند.

اگر بخواهید از فرش گل برجسته برای مدت زیادی در خانه‌تان استفاده کنید، باید فرشی بخرید که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. به همین دلیل مهم است که در انتخاب مرکز خرید فرش و یا تولیدکننده فرشی که پسندیده‌اید دقت زیادی به خرج دهید.

مزایای خرید مستقیم از کارخانه

از اصلی ترین مزایای خرید مستقیم می توان به قیمت فرش اشاره کرد البته جدید بودن و زیبا بودن طرح ها در نمایشگاه ها کارخانه را میتوانیم از مزیت های اصلی کارخانه اشاره کرد 

وجود تمام رنگ آمیزی شما را در انتخاب رنگ و طرح اسوده تر میکند.

  بنابراین کارخانه فرش کاشان تمام تلاش و همت خود را در جهت ارائه فرش با کیفیت به شما عزیزان به کار بسته است. در همین راستا ضمانت پنج ساله تمامی محصولات، گواه این تلاش و همت می باشد.

 و در انتها  لازم به ذکر است خرید بی واسطه از کارخانه فرش کاشان هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ زمان به نفع و منفعت شما مشتران گرامی می باشد.

کد خبر: ۶۷٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha