۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
 ۴۰ پروژه نیمه تمام سیستان و بلوچستان تا پایان سال به اتمام می رسد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۴۰ پروژه نیمه تمام سیستان و بلوچستان تا پایان سال به اتمام می رسد

زاهدان - عرب اول، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی ۴۰ پروژه نیمه تمام این استان تا پایان سال ۹۹ به اتمام می رسد.

مهرداد عرب اول در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به برگزاری هفتمین برنامه‌ریزی و توسعه استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از مهمترین مواردی که در این جلسه طرح موضوع شد، اتمام پروژه‌های تعهدی بود.

وی ادامه داد: در همین راستا، تیرماه امسال تعهدی مبنی بر اتمام ۵۰ پروژه موثر و بزرگ که مدت زمان اجرای آن مقداری طولانی شده بود، به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه شد و تک به تک پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت که بالغ بر ۴۰ پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: ۱۰ پروژه باقی مانده بر اساس قولی که مدیران در جلسه شورای برنامه ریزی ارائه کردند و جزو مصوبات منظور می شود، تا پایان سال مالی ۱۳۹۹ به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: یکسری پروژه‌های نیمه تمام از سنوات گذشته در استان شروع شده که هر سال بر اساس دستورالعمل های ابلاغی اولویت تأمین اعتبار با این طرح هاست، امکان دارد که پروژه ای به لحاظ اجرا یا از نظر پیمانکاری دچار مشکل شده باشد که به طور قطع این پروژه‌ها احصا می شود.

به گفته عرب اول، به بخشی از این پروژه ها از طریق شورای فنی استان سیستان و بلوچستان و به تعدادی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی رسیدگی می شود تا با اعتباری که اختصاص پیدا می‌کند به سرانجام و بهره‌برداری برسد.

وی با بیان این که جایگاه سیستان و بلوچستان در لایحه ۱۴۰۰ مناسب است، گفت: حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی سرمایه عمرانی استان است که در لایحه ۱۴۰۰ دیده شده و ۷۳ درصد نسبت به سال ۹۹ رشد اعتبار داشتیم که امیدوار هستیم در فرآیند بررسی بودجه در مجلس بتوانیم سهم بیشتری را به استان اختصاص دهیم.

کد خبر: ۶۷٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha