۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
صدور ۸ فقره موافقت اصولی تاسیس صنایع تبدیلی در خوزستان
مدیر صنایع تبدیلی و مواد غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:

صدور ۸ فقره موافقت اصولی تاسیس صنایع تبدیلی در خوزستان

اهواز - مدیر صنایع تبدیلی و مواد غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ۸ فقره موافقت اصولی برای طرح‌های صنایع تبدیلی به ظرفیت ۳۲ هزار تن در استان صادر کرد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سید عباس موسوی اظهار کرد: با توجه به جلسات برگزار شده و بررسی طرح‌های ارائه شده در این زمینه، ۸ فقره موافقت اصولی برای احداث طرح‌های صنایع تبدیلی در استان انجام شد.

وی افزود: مجموع ظرفیت این طرح‌ها ۳۲ هزار تن بوده و قرار است با سرمایه‌گذاری ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در استان اجرایی شوند.

مدیر صنایع تبدیلی و مواد غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: این طرح‌ها در زمینه تولید خوراک آماده دام و طیور، بسته‌بندی انواع علوفه، روغن‌گیری از دانه‌های روغنی، برنجکوبی و تولید انواع عرقیات گیاهی هستند.

موسوی ادامه داد: همچنین یک فقره جواز تاسیس به ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ تن و سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینه برنجکوبی صادر شده است. یک واحد کشتارگاه مرغ نیز با ظرفیت سالانه ۲۶ هزار و ۴۰۰ تن و یک واحد تولید خوراک آماده دام و طیور با ظرفیت سالانه ۲۰ هزار تن آماده بهره‌برداری هستند.

کد خبر: ۶٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha