۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
رفع مشکل کم آبی لازمه ماندگاری جمعیت در یزد است
نماینده مردم یزد و اشکذر:

رفع مشکل کم آبی لازمه ماندگاری جمعیت در یزد است

یزد- نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی لازمه امنیت پایدار و ماندگاری جمعیت را رفع مشکل کم‌آبی روستاهای استان بیان کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، محمدصالح جوکار با بیان اینکه طرح انتقال آب به روستاهای استان یزد در حال انجام است، اظهار امیدواری کرد که انتقال آب به استان در سال آینده انجام شود.

وی در مورد مشکلات روستاهای خضرآباد و قوام‌آباد در بحث آب، بیان کرد: با همراهی مدیرکل آب و فاضلاب استان یزد نتایج بسیار خوبی در این زمینه به دست آمده است.

جوکار یکی از مهمترین مسائل تأثیرگذار در ماندگاری جمعیت روستاها را تأمین آب شرب دانست و گفت: پروژه آبرسانی به روستاهای خضرآباد این مشکل را به صورت کامل رفع می‌کند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی یکی از اقدامات مهم برای روستای خضرآباد را اشتغالزایی عنوان کرد و افزود: تداوم زندگی و اشتغال در روستاها موجب بهره‌مندی تمام جامعه خواهد شد.

جوکار در مورد پیامدهای منفی مهاجرت از روستاها به پدیده حاشیه‌نشینی اشاره و تصریح کرد: یکی از پیامدهای منفی مهاجرت از روستاها حاشیه‌نشنی است و این پدیده امروز در جامعه بیداد می‌کند چراکه دهک‌های پایین جامعه با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند پس اگر برای توسعه روستاها و ایجاد اشتغال زمان گذاشته شود، قطعأ  با جامعه بهتری روبه‌رو می‌شود.

وی در پایان در مورد توسعه راه‌های بخش خضرآباد موافقت لازم برای اختصاص ۵۰ میلیارد ریال از دولت را اعلام کرد.

کد خبر: ۶۷٬۴۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha