۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
قبض برق ۶۲ هزار مشترک در خراسان جنوبی رایگان شد
در راستای اجرای طرح برق امید؛

قبض برق ۶۲ هزار مشترک در خراسان جنوبی رایگان شد

بیرجند- بخشایی، معاون خدمات مشترکین شرکت برق خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح برق امید، قبض برق برای ۶۲ هزار مشترک کم مصرف در استان رایگان شد.

محسن بخشایی در گفت و گو با بازار خواستار صرفه جویی برق در ساعات پیک مصرف شد و افزود: امید است با همکاری هر چه بیشتر از سوی مردم شاهد خاموشی ها نباشیم. 

معاون خدمات مشترکین شرکت برق خراسان جنوبی با اشاره به طرح برق امید بیان کرد: این طرح بر اساس اصلاح الگوی مصرف برق تعریف و اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح مشترکین به سه دسته شام کم مصرف، خوش مصرب و پر مصرف تقسیم می شوند، اظهار کرد: مشتریانی که زیر ۸۰ کیلو وات در ماه مصرف می کنند در دسته کم مصرف قرار دارند.

بخشایی با بیان اینکه قبض برق برای مشتریان کم مصرف رایگان می شوند، گفت: از ابتدای آبان ماه تاکنون، ۶۲ هزار مشترک مشمول این دسته از طرح شده اند. 

معاون خدمات مشترکین شرکت برق خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین افرادی که ۸۰ تا ۲۰۰ کیلو وات ساعت در ماه مصرف می کنند جزو مشتریان خوش مصرف بوده و قبض آن ها طبق تعرفه عادی محسوب می شود.

وی ادامه داد: مشتریانی هم که بیش از ۲۰۰ کیلو وات در ماه مصرف برق داشته باشند جزو افراد پر مصرف بوده و مشمول جرایمی می شوند.

بخشایی بیان کرد: در شرکت توزیع برق خراسان جنوبی استان از مدتی قبل برای کمک به صرفه جویی در مصرف برق چراغ‌های روشنایی معابر را به صورت یکی درمیان خاموش کرده ایم.

وی ادامه داد: همچنین با هماهنگی شهرداران، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای روشنایی پارک‌ها، میادین و جاده‌ها با رعایت ملاحظات ایمنی محدود شده است.

کد خبر: ۶۷٬۴۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha