۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
سازندگان حق دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر را ندارند
قائم‌ مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر:

سازندگان حق دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر را ندارند

مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از حذف دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید پرند، هشتگرد و پردیس خبر داد و تاکید کرد: سازندگان حق دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر را ندارند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بخشنامه حذف دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید پرند، هشتگرد و پردیس با دستور قائم مقام وزیر راه وشهرسازی به سازندگان ابلاغ شد.

در پی دریافت گزارشات و اعتراضات مردمی در خصوص تنظیم اقرارنامه محضری در هنگام تحویل واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید پرند، هشتگرد و پردیس با دستور و پیگیری قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر دستور حذف دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر پرند، پردیس و هشتگرد و تنظیم صورت مجلس تحویل واحد با ذکر نقایص احتمالی به سازندگان ابلاغ شد.

در ابلاغ قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، تاکید شده است: از این پس متقاضیان بدون ارایه اقرارنامه محضری و صرفا با امضا و اثر انگشت ذیل صورت مجلس تحویل واحد همراه با ذکر نواقص احتمالی نسبت به تحویل واحد خود اقدام کنند. بدیهی است زین پس سازندگان به هیچ وجه حق دریافت اقرارنامه محضری تحویل واحد را ندارند.

کد خبر: ۶۷٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha