۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
ورود سامانه بارشی، فردا از شمال غرب کشور
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

ورود سامانه بارشی، فردا از شمال غرب کشور

ضرابی، کارشناس هواشناسی گفت: از فردا بعد از ظهر سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و مناطقی از شمال غرب و غرب کشورمان را در بر می‌گیرد.

به گزارش بازار، مرتضی ضرابی افزود: امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور پایداری هوا را پیش رو داریم که به افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت مثل تهران منجر می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا بعد از ظهر سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و مناطقی از شمال غرب و غرب کشورمان را در بر می‌گیرد و بارش‌ها در استان‌های آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل، کردستان و کرمانشاه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در بخش‌هایی از استان‌های کردستان و چهارمحال و بختیاری نیز انتظار بارندگی داریم و حتی در بخشی از البرز مرکزی بارش‌ها نتایج اثربخشی خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در دامنه‌های البرز از جمله تهران ناپایداری‌ها به شکل وزش باد خواهد بود که شرایط مناسبی برای بهبود کیفیت هواست.

وی گفت: وزش بادهای گرم جنوبی در استان‌های ساحلی دریای خزر و استان اردبیل برای فردا و پس فردا انتظار می‌رود به طوری که افزایش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما را در این مناطق پیش بینی می‌کنیم.

ضرابی افزود: با توجه به وزش باد؛ مواج شدن دریای خزر در بخش غربی پیش بینی می‌شود و روز جمعه وزش باد در استان‌های خراسان شمالی و رضوی قابل توجه خواهد بود.

کد خبر: ۶۷٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha