۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
۴۴۴ مگاوات مصرف برق در مازندران صرفه جویی شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

۴۴۴ مگاوات مصرف برق در مازندران صرفه جویی شد

ساری- سپری، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران دلیل خاموشی‌های اخیر برق را افزایش مصرف سوخت و انرژی بیان کرد و گفت: ۴۴۴ مگاوات صرفه‌جویی با تعدیل لامپ‌های معابر صورت گرفت.

فرزاد سپری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه به دلیل افزایش مصرف گاز و برق شاهد خاموشی هایی در برخی مناطق هستیم، از مردم درخواست کرد تا با کاهش یک تا دو درجه دمای منازل و محل کار، مصرف انرژی را مدیریت کنند.

وی با اظهار اینکه این خاموشی های اخیر از قبل برنامه ریزی نشده است از مشترکان خواست تا با کاهش ۱۰ درصدی مصرف، در تامین سوخت پایدار همراهی کنند و افزود:با کاهش ۱۰ درصدی برق مصرف گاز نیروها در واقع ۷۰ میلیون مترمکعب کاهش خواهد یافت.

سپری شناسایی مراکز استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: همچنین به مشترکان همکار و کم مصرف، پاداش همکاری پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: خاموشی یک لامپ اضافی و کاهش یک درجه ای دما سبب صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف برق می شود.

وی همچنین با اشاره به طرح تعدید لامپ های معابر از حذف حدود ۱۸ هزار لامپ و صرفه جویی ۴۴۴ مگاوات خبر داد و گفت: اجرای این طرح نیز منجر به کاهش مصرف برق خواهد شد.

بیش از یک میلیون ۶۰۰ هزار مشترک برق در مازندران وجود دارد.

کد خبر: ۶۷٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha