۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
اختصاص ۲۷ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های جهش تولید در ایلام
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام خبر داد

اختصاص ۲۷ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های جهش تولید در ایلام

ایلام- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام از اختصاص ۲۷ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های جهش تولید در ایلام خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، رحمت‌الله قیصوری اظهار کرد: میزان اعتبار و سرمایه‌گذاری پروژه‌های جهش تولید این استان در بخش‌های مختلف پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی نفت و گاز، صنعت و معدن، آب و خاک و کشاورزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و گردشگری، ۲۷ هزار میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه بخشی از این طرح‌ها در سال جاری خاتمه یافته و بخش دیگری در دست ساخت است، افزود: واحد الفین شرکت پتروشیمی ایلام از مهمترین پروژه‌هایی است که در راستای جهش تولید با ۴۰۰ نفر اشتغال‌زایی هفته‌های اخیر به بهره‌برداری رسید.

قیصوری تاکید کرد: اعتبار و سرمایه‌گذاری در حوزه طرح‌های آب و خاک و کشاورزی با اعتبار یک هزار و ۵۸۸ میلیارد تومان است که برای تامین برق پروژه طرح توسعه باغات زیتون هلیلان، کاشت گیاهان دارویی، تکمیل کانال اصلی و شبکه آبیاری و احیا و زهکشی عین‌خوش و فکه، بهسازی و علاج‌بخشی چشمه‌های گوگرد دهلران، تعمیر و تجهیز ایستگاه‌های پمپاژ، کانال‌های شبکه آبیاری و زهکشی هلیلان، احداث دیوار ساحلی و طرح‌های منابع طبیعی شامل احیا و جنگل‌کاری، اجرای عملیات آبخیزداری و اجرای عملیات بیابانزدایی است.

وی اعتبار پروژه‌های حوزه پتروشیمی و صنایع پایین‌دست نفت و گاز را ۲۴ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد که این اعتبار متعلق به واحد الفین پتروشیمی ایلام، پتروشیمی دهلران و توسعه صنایع پایین‌دست پتروایرانیان خواهد بود.

کد خبر: ۶۷٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha