۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
اعتبارات عمرانی زیرساخت‌های گردشگری اردبیل رشد ۱۰ برابری یافت
استاندار اردبیل:

اعتبارات عمرانی زیرساخت‌های گردشگری اردبیل رشد ۱۰ برابری یافت

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: علی‌رغم تعطیلی صنعت گردشگری با ورود کرونا، اما اعتبارات عمرانی زیرساخت‌های گردشگری اردبیل رشد ۱۰ برابری یافته و توسعه گردشگری متوقف نشده است.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنامجو ظهر سه‌شنبه در دیدار با برخی مسئولان در محل اداره میراث فرهنگی اردبیل اظهار داشت: در حالی که با ورود کرونا صنعت گردشگری عملاً متوقف شد اما این مسئله سبب نشد تا توسعه این حوزه از حرکت بازماند بلکه در راستای توسعه این حوزه اقدامات اساسی و حائز اهمیتی انجام یافت.

استاندار اردبیل با اشاره به این که اعتبارات عمرانی توسعه زیرساخت‌های گردشگری اردبیل ۱۰ برابر شده است، گفت: خوشبختانه اختصاص این اعتبارات در توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان توانسته نقش حائز اهمیتی ایفا کند و در حل مشکلات موجود موفق باشد.

بهنامجو تصریح کرد: برای ایام پساکرونا نیز با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود با اختصاص این اعتبارات شاهد اتفاقات خوبی در سطح استان باشیم و مشکلات موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: با ورود کرونا به کشور و بالتبع استان اردبیل بیشتر کسب و کارهای مرتبط با حوزه گردشگری تعطیل شدند و با مشکلات زیادی دست و پنجه می‌کنند که به همین منظور برنامه‌های حمایتی و ارائه تسهیلات به آنان در نظر گرفته شده و تا حد قابل توجهی پرداخت شده است.

استاندار اردبیل ادامه داد: امیدواریم با اتمام این بیماری و ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا نفسی تازه به صنعت گردشگری استان با اجرای پروژه‌های موفق گردشگری و تخصیص اعتبارات مناسب به این پروژه‌ها و نیز همکاری مناسب با بخش خصوصی برگردد.

کد خبر: ۶۷٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha