۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
دمای همدان افزایش می یابد/ احتمال افزایش آلاینده‌ها در محیط‌های شهری
کارشناس هواشناسی همدان:

دمای همدان افزایش می یابد/ احتمال افزایش آلاینده‌ها در محیط‌های شهری

همدان - زاهدی، کارشناس هواشناسی همدان بابیان اینکه دمای هوای همدان تا پایان هفته به تدریج افزایش پیدا می‌کند، گفت: احتمال افزایش آلاینده‌ها در محیط‌های شهری دور از ذهن نیست.

روح الله زاهدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی چند روز گذشته هوای نسبتاً سردی بر همدان و منطقه حاکم شده است، گفت: از امروز به تدریج تا پایان هفته شاهد افزایش دمای کمینه و بیشینه استان همدان خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی همدان با بیان اینکه وضعیت آسمان استان همدان صاف و آفتابی است، عنوان کرد: در ساعاتی از روز به خصوص در شهرهای بزرگ‌تر و صنعتی شاهد تجمع و افزایش آلاینده‌ها به خصوص در محیط‌های شهری خواهیم بود.

زاهدای با بیان اینکه با توجه به الگوهای در اختیار روز پنجشنبه ابرناکی را در هوای استان شاهد خواهیم بود، گفت: روز جمعه این ابرناکی کاهش می یابد اما با افزایش سرعت باد روبه‌رو خواهیم شد.

زاهدی تغییرات دمایی در استان همدان را با توجه به داده های ایستگاه فرودگاه همدان بین منهای ۱۰ و منهای ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: شهرستان نهاوند با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و شهرستان کبودرآ هنگ با ۱۳ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط این استان ثبت شده اند.

کد خبر: ۶۷٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha