۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
بازگشایی تالارهای پذیرایی یزد/ بانک‎ها با تالارها و رستوران‌ها همکاری نکردند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بازگشایی تالارهای پذیرایی یزد/ بانک‎ها با تالارها و رستوران‌ها همکاری نکردند

یزد- قهوه‌چی، رئیس اتحادیه هتلداران، چلوکبابی، کبابی و جگرکی یزد گفت: پس از گذشت چندین ماه از محدودیت‌های کرونایی، شاهد بازگشایی تالارهای پذیرایی استان هستیم که ستاد ملی مقابله با کرونا تداوم این بازگشایی را منوط به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دانسته است.

محمدحسین قهوه‌چی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در خصوص از سرگیری فعالیت تالارهای پذیرایی همزمان با بهتر شدن وضعیت کرونا در استان، با بیان اینکه تالارهای پذیرایی از اسفند سال ۱۳۹۸ هیچ‌گونه فعالیتی نداشته‌اند، اظهار امیدواری کرد مسئله کرونا به طور کامل تمام شود تا واحدهای این صنف با آرامش خاطر به کار خود ادامه دهند؛ چراکه در این مدت هیچ واحد صنفی بیشتر از تالارها و رستوران‌ها متضرر نشده است.

وی ضمن اظهار امیدواری از اینکه کرونا دوباره به اوج خود بازنگردد تا صنف تالارهای پذیرایی مؤظف نشود واحدهای خود را تعطیل کند، گفت: لذا از کلیه واحدهای صنفی خواستاریم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند تا روند بازگشایی‌ اصناف ادامه داشته باشد.

رئیس اتحادیه هتلداران، چلوکبابی، کبابی و جگرگی یزد همچنین در مورد همکاری مسئولان با این صنف، بیان کرد: از مسئولان توقع همراهی بیشتر با این صنف است تا از بار مشکلات تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها کاسته شود.

قهوه‌چی درباره مشکلات این صنف گفت: واحدهایی بوده‌اند که بدهی‌های بانکی داشته اما بانک‌ها در قبال مشکل آن‌ها مصوبه کرونا را اجرا نکرده‌اند، برای نمونه، در مورد سردخانه یک واحد تالاردار فعال یا غیرفعال باید گفت که به هر حال سردخانه این واحدها پر از مواد غذایی است و لازم است سردخانه‌ها روشن باشد که موجب هزینه سنگین قبوض برق می‌شود.

وی، درباره شیوه برگزاری مراسمات در ایام کرونا، گفت: عروس و دامادهایی که می‌خواستند مراسم بگیرند باید از اماکن مجوز می‌گرفتند که الان هم همین‌طور است؛ البته بازرسان بهداشت به واحدها سر می‌زنند و اگر واحدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده باشد، آن واحد با همکاری اماکن پلمپ خواهد شد.

کد خبر: ۶۷٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha