۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
۷ خودرو نامزد نهایی بهترین محصول سال اروپا معرفی شدند
سه خودرو از فولکس واگن 

۷ خودرو نامزد نهایی بهترین محصول سال اروپا معرفی شدند

چندی پیش خبری مبنی بر انتخاب ۲۹ خودرو برای معرفی بهترین خودرو سال اروپا منتشر کردیم. اکنون از میان آن خودروها، هفت خودرو نامزد نهایی بهترین محصول سال اروپا معرفی شدند. رای گیری نهایی برای خودرو سال اروپا، در پایان ماه جاری انجام می شود.

بازار؛ گروه خودرو: چندی پیش خبری مبنی بر انتخاب ۲۹ خودرو برای معرفی بهترین خودرو سال اروپا منتشر کردیم. اکنون از میان آن خودروها، هفت خودرو نامزد نهایی بهترین محصول سال اروپا معرفی شدند. خودروهای انتخابی در این مرحله محصولاتی هستند که جدید یا پنج سال سابقه حضور در بازارهای اروپا را دارند.  

در ادامه به نام این هفت خودرو منتخب شده برای سال ۲۰۲۱ نگاهی خواهیم کرد
 سیتروئن C۴
کوپرا فورمنتور
فیات ۵۰۰ ای
لندرور دیفندر
 اشکودا اوکتاویا
 تویوتا یاریس
فولکس واگن ID.۳

همانطور که در این لیست مشخص هست، سه محصول از نامزدهای بهترین خودرو متعلق به غول خودروسازی یعنی فولکس واگن است. نکته قابل تامل در اینجاست که دو خودرو الکتریکی یعنی فولکس واگن ID.۳ و فیات ۵۰۰ ای در این لیست نامزدی جای گرفته ‌اند.  
گفتنی است که رای گیری نهایی برای خودرو سال اروپا،  در پایان ماه جاری انجام می شود، برنده در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۱ به صورت آنلاین اعلام خواهد شد.
سال گذشته، پژو ۲۰۸ با انتخاب بهترین خودروهای سال ۲۰۲۰ معرفی شد. پس از آن پورشه تایکان، ب ام و سری ۱ و تسلا مدل ۳ خودروهای پرفروش و منتخب مشتریان معرفی شدند. برای انتخاب بهترین خودرو سال اروپا، ۶۰ روزنامه نگار خودرویی از ۲۳ کشور اروپایی انتخاب شدند تا این مسابقه را داوری کنند.
 انتخاب خودرو سال اروپا از سال ۱۹۶۴ و با معرفی رنجرور ۲۰۰۰ آغاز و تاکنون این موضوع ادامه دارد.

کد خبر: ۶۶٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha