۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
کادیلاک سی تی ۵-وی بلک وینگ قدرتمندتر از همیشه به بازار می‌آید
تولید فقط ۵۰۰ خودرو به طور سفارشی

کادیلاک سی تی ۵-وی بلک وینگ قدرتمندتر از همیشه به بازار می‌آید

کادیلاک دو مدل سی تی ۴-وی بلک وینگ و سی تی ۵-وی بلک وینگ به زودی عرضه خواهد کرد. سی تی ۵-وی بلک وینگ قدرتمندترین کادیلاک شناخته می شود. زیرا از یک پیشرانه هشت سیلندر وی شکل با حجم ۶.۲ لیتر با قدرت ۶۴۰ اسب بخار بهره برده است.

بازار؛ گروه خودرو: کادیلاک دو مدل سی تی ۴-وی بلک وینگ و سی تی ۵-وی بلک وینگ به زودی عرضه خواهد کرد. حدود سه هفته دیگر کادیلاک اقدام به عرضه محصولات با تغییراتی در ظاهر خواهد کرد. کادیلاک اعلام کردده است از مدل‌های کادیلاک بلک وینگ فقط ۵۰۰ نمونه تولید و راهی بازار خواهد کرد. این تعداد تولید نیز بین هر دو مدل مذکور خودرو تقسیم خواهد شد.

کادیلاک برای تولید هر دو مدل بلک وینگ پیش از تولید اقدام به دریافت سفارش خواهد کرد. این موضوع سبب می‌شود که نمونه‌های اولیه پیش از ورود به خط تولید دستخوش تغییراتی قرار گیرند. براساس این موضوع احتمال فروش فوری سی تی۵-وی بلک وینگ وجود دارد.

کادیلاک اعلام کرده، این محصول را برای مسابقه دایتونا در پایان ماه برگزار می‌شود، ارسال خواهد کرد. این مساله در راستای بررسی فنی محصول و یافتن گپ‌های موجود در آن انجام خواهد شد. این موضوع می‌تواند سبب بهبود عملکرد خودرو پیش از ورود به بازار و افزایش اقبال آن را ایجاد خواهد کرد.

گفتنی است که کادیلاک سی تی ۵-وی بلک وینگ قدرتمندترین کادیلاک شناخته می شود. زیرا از یک پیشرانه هشت سیلندر وی شکل با حجم ۶.۲ لیتر مجهز به سوپرشارژر استفاده کرده است که ۶۴۰ اسب بخار قدرت را برای خودرو فراهم خواهد کرد.

همچنین باید اشاره داشت که کادیلاک سی تی ۴-وی با یک موتور توربوشارژر مجهز به تویین توربو با حجم ۳.۶ لیتر شش سیلندر با آرایش وی شکل ۴۶۴ اسب بخار قدرت به سر چرخ‌ها منتقل می‌کند. هرچند که از پیشرانه هشت سیلندر سی تی ۶ برای این مدل استفاده نشده است، اما می‌توان گفت علیرغم نقدهای فراوان در خصوص حذف پیشرانه‌های هشت سیلندر این موضوع با تولید کادیلاک سی تی ۵-وی بلک وینگ منتفی است.

کد خبر: ۶۶٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha