۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
پرداخت وام به مشمولان سهام عدالت در دست پیگیری است
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت:

پرداخت وام به مشمولان سهام عدالت در دست پیگیری است

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: پرداخت وام به مشمولانی که نسبت به آزادسازی سهام عدالت اقدام نکردند، در دست پیگیری است.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره پرداخت وام به مشمولانی که نسبت به آزادسازی سهام عدالت اقدام نکردند، گفت: این طرح در حال گفتگو و مذاکرات است و در تلاش هستیم تا کارت هایی در قالب کالا و با کارمزد مناسب به متقاضیان ارائه شود.

وی با بیان اینکه با پنج بانک در حال رایزنی هستیم، گفت: انشاء الله این طرح به زودی اجرایی می شود.

توکلی ادامه داد: اتحادیه شرکت های تعاونی در حال مذاکره است تا کارمزد تسهیلات را کاهش دهد و با چند قرض الحسنه در این بخش هماهنگی شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت کشور درباره اینکه آیا امکان بازگشت روش مستقیم آزادسازی به غیرمستقیم وجود دارد، افزود: بازگشت به روش مستقیم یا غیرمستقیم حق مسلم سهامداران است و نباید آنان را از این حق محروم کرد.

توکلی با عنوان اینکه متاسفانه سازوکاری برای بازگشت سهامداران فراهم نمی شود از مسئولان امر خواست تا در این بخش پاسخ دهند که چرا حق مردم را از این حق محروم می کنند.

وی گفت: توزیع سود سهام عدالت روش غیرمستقیم از بهمن یا اسفندماه آغاز می شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت کشور درباره سهام عدالت افراد متوفی گفت: برای سهام عدالت در شرایط کرونایی نیازمند به مراجعه به کافی نت ها نیست و متاسفانه شاهد خرید وفروش صف پیشخوان های دولت در استان هستیم که باید چاره جویی شود.

توکلی با اظهار اینکه در حال حاضر سامانه بسته است، گفت: نیازی به ایستادن در صف و مراجعه به پیشخوان های دولت نیست.

کد خبر: ۶۶٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha