۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
کمیته‌ای به منظور جلوگیری از خام فروشی تشکیل می‌شود
عضو هیات رئیسه مجلس:

کمیته‌ای به منظور جلوگیری از خام فروشی تشکیل می‌شود

بیگی نژاد، عضو هیات رئیسه مجلس گفت: کمیته‌ای به‌منظور جلوگیری از خام‌فروشی با حضور مسئولان دولتی، نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت نظام، نمایندگان مجلس و کارشناسان آن‌ها تشکیل می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، هادی بیگی نژاد در تشریح جلسه (امروز یکشنبه ۲۱ دی ماه) کمیسیون انرژی مجلس به حضور بهزاد محمدی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و نمایندگانی از بخش خصوصی در حوزه پتروشیمی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه ابتدا اینجانب گزارشی درخصوص "برنامه اجرایی برای تحقق اولویت‌های مصوب کمیسیون با موضوع کاهش خام فروشی، توسعه و تکمیل زنجیره ارزش" ارائه کرده و در ادامه مقرر شد؛ کمیته‌ای به‌منظور جلوگیری از خام‌فروشی با حضور مسئولان دولتی، نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت نظام، نمایندگان مجلس و کارشناسان آن‌ها تشکیل شود.

به گفته وی این کمیته وظیفه دارد مقدمات نقشه راه پتروشیمی را با هماهنگی دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام و مقدمات طراحی برنامه هفتم توسعه را فراهم خواهد کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به دغدغه اصلی نمایندگان از برگزاری این جلسه اشاره کرد و گفت: نمایندگان تاکید داشتند؛ باید با یک نقشه درست به سمت پرهیز از خام فروشی رفت و با استفاده از تکنولوژی برتر صنایع تکمیلی را گسترش داد.

کد خبر: ۶۶٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha