۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
کرونا تکمیل مطالعات منطقه نمونه گردشگری علیصدر را به تاخیر انداخت
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر:

کرونا تکمیل مطالعات منطقه نمونه گردشگری علیصدر را به تاخیر انداخت

همدان - مجیدی، مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: شیوع ویروس کرونا تکمیل مطالعات منطقه نمونه گردشگری علیصدر را به تاخیر انداخت و تاکنون ۷۰ درصد کارها توسط مشاور انجام شده است.

مهدی مجیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شرکت سیاحتی علیصدر قراردادی از سال گذشته با مشاور شهریک منعقد کرده که به واسطه آن برای منطقه نمونه گردشگری علیصدر طرح تهیه می شود؛ گفت: در حال حاضر مشاور ۷۰ درصد کارها را انجام داده چراکه به دلیل شرایط کرونا و محدود شدن رفت و آمدها این امکان میسر نشد که مشاور در همدان حضور پیدا کند و با تشکیل کارگروه گردشگری طرح‌ نهایی شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه در کارگروه گردشگری طرح نهایی خواهد شد، گفت: مسکن و شهرسازی، استانداری، میراث فرهنگی و مجموعه‌های مرتبط با گردشگری در این کارگروه نماینده دارند و طرح با حضور این نماینده ها بررسی خواهد شد.

وی با تاکید اینکه شرکت سیاحتی علیصدر با این مشاور قرارداد مجزا دارد و به عنوان کارفرما را دنبال می‌کند، در پاسخ به این سوال که مدیرکل میراث فرهنگی همدان عنوان کرده مطالعات منطقه نمونه گردشگری علیصدر به پایان رسیده و به شرکت علیصدر نیز ابلاغ شده و منتظر مصوبه کارگروه کار و گردشگری استان برای اعلام فراخوان و جذب سرمایه­‌گذار بخش خصوصی هستیم، گفت: طرحی از سوی میراث فرهنگی به شرکت سیاحتی علیصدر ابلاغ نشده است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با تاکید بر اینکه هیچ گونه اطلاعی از طرحی که عنوان شده ابلاغ شده نداریم و شاید منظور مدیر کل میراث فرهنگی همین طرح در دست اجرای شرکت علیصدر است که باید از وی در این مورد سوال شود، گفت: با توجه به تاکید استاندار همدان با مشاور «شهریک» به منظور تهیه طرح برای منطقه نمونه گردشگری بین المللی علیصدر قرارداد منعقد شده است.

کد خبر: ۶۶٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha