۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
۵۶۳ طرح اشتغالزایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان اجرا شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان:

۵۶۳ طرح اشتغالزایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان اجرا شد

کرمان- مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کرمان گفت: بناست امسال در شهرستان‌های فهرج، ریگان، نرماشیر، کوهبنان، عنبرآباد و رودبار جنوب یک هزار و ۴۰۰ طرح اشتغالزایی اجتماع محور اجرا شود که تا امروز ۵۶۳ طرح محقق شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدعلی روح‌الهی صبح یکشنبه در نشست خبری که در دفتر ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان برگزار شد، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال باید در شهرستان‌های فهرج، ریگان، نرماشیر، کوهبنان، عنبرآباد و رودبار جنوب یک هزار و ۴۰۰ طرح اشتغالزایی اجتماع محور اجرا شود که از این میزان تاکنون ۵۶۳ طرح اشتغالزایی ایجاد شده است.

وی به موضوع اشتغالزایی در استان اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی شده در شهرستان‌های فهرج، ریگان، نرماشیر، کوهبنان، عنبرآباد و رودبار جنوب در سال جاری یک هزار  ۴۰۰ طرح اشتغالزایی اجتماع محور اجرا شود که تا امروز در ۵۶۳ طرح اشتغالزایی راه اندازی شده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان کرمان با اشاره به اینکه در مناطق جنوبی استان کرمان بسیاری از روستاها فاقد آب آشامیدنی هستند، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام به احترام سردار سلیمانی شهرستان رابر را به عنوان پایلوت آبرسانی به روستاها انتخاب کرده است. با کمک مجموعه آب و فاضلاب ۱۳ طرح آبرسانی روستایی با هزینه ۴ میلیارد تومان کمک نقدی اجرا شد که تاکنون ۳ میلیارد آن به آب و فاضلاب واریز شده و مابقی تا دهه فجر واریز خواهد شد.

روح‌اللهی با اشاره به برنامه‌های هفته مقاومت این ستاد گفت: از ابتدای هفته مقاومت با همکاری سپاه ثارالله قرار شد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خصوص برگزاری هر چه بهتر مراسم همکاری داشته باشد که در این راستا سهم ستاد اجرایی ۵ هزار بسته معیشتی بود که سعی کردیم در هفته مقاومت این بسته‌ها را با کمک گروه‌های جهادی در سطح استان و مناطق کم برخوردار توزیع کنیم.

وی افزود: از دیگر اقدامات ما در هفته مقاومت اعزام کاروان سلامت قرارگاه امدادی بنیاد احسان به شهر کرمان و ارایه خدمات دارویی، ویزیت رایگان و ... به زائران سردار شهید حاج قاسم بود.

روح‌اللهی ابراز داشت: مجموعه بنیاد احسان و قرارگاه امدادی با همکاری پنج موکب در سطح شهر کرمان۱۲ هزار پرس غذای گرم را به صورت کاملا بهداشتی و با رعایت پروتکل‌ها، طبخ و در بین زائران مزار حاج قاسم توزیع کردند.

روح‌اللهی گفت: ۵ هزار بسته بهداشتی شامل (ماسک و مواد ضدعفونی) در هفته مقاومت توسط گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بین زائران مزار شهدا توزیع شد.

وی یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات ستاد این بود که با کمک کسانی که ماشین آفرود داشتند تعدادی بسته‌ حمایتی را به مناطق صعب‌العبور فرستادیم.

کد خبر: ۶۶٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha