۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
آغاز پرداخت سود سهام عدالت در گلستان/ واریز تا آخر هفته پایان می‌یابد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان:

آغاز پرداخت سود سهام عدالت در گلستان/ واریز تا آخر هفته پایان می‌یابد

گرگان- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان از آغاز پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۷ در گلستان خبر داد و گفت: واریز سود سهام تا پایان هفته جاری به حساب تمام سهام‌داران گلستانی واریز می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، داوود طبرسا شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص واریز سود سهام عدالت اظهارکرد: واریز سود سهام عدالت در گلستان از شنبه آغاز شده و تا پایان هفته ادامه می‌یابد.

وی افزود: به ازای هر برگ سهام یک میلیون تومانی، سودی معادل ۲۰۵ هزار تومان مربوط به سال ۱۳۹۷ به حساب شبای هر فرد واریز می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان با اشاره به اینکه مبلغ برگه سهام‌هایی که اواخر دهه ۸۰ بین سهامداران توزیع شده بود ملاک عمل نیست، ادامه داد: عملکرد ۱۰ ساله شرکت‌های سرمایه پذیر میزان سود هر سهام را مشخص می‌کند.

وی توضیح داد: افرادی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که سهام عدالت یک میلیون تومانی در دست دارند، ۲۰۵ هزار تومان سود دریافت می‌کنند.

طبرسا با بیان اینکه واریز سود سهام در گلستان آخر هفته پایان می‌یابد، خاطرنشان کرد: سود برگه سهم‌های ۵۳۲ هزار تومانی ۱۰۹ هزار و ۶۰ تومان است و کسانی که در مرحله قبل۴۰ تومان سود سهام عدالت دریافت کرده‌اند، در این مرحله ۱۰۰ هزار و ۸۶۰ تومان سود سهام دریافت می‌کنند.

کد خبر: ۶٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha