۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
ضرورت همراهی بانک مسکن برای تسریع در روند اجرای پروژه مسکن مهر هشتگرد
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد:

ضرورت همراهی بانک مسکن برای تسریع در روند اجرای پروژه مسکن مهر هشتگرد

کرج- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه تسریع در تکمیل مسکن مهر در اولویت برنامه‌های این شرکت است، خواستار سرعت بخشی به روند اداری تشکیل پرونده‌های متقاضیان در بانک تجارت و همراهی بیشتر این بانک شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، مسعود حق لطفی در نشست مشترک با مدیر شعب بانک مسکن استان البرز با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تحویل مسکن مهر گفت: در سالجاری اتمام بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی انجام شده و کمتر از هزار و ۵۰۰ واحد نیز در مراحل نهایی اتمام نازک کاری است.

حق لطفی افزود: اتمام نازک کاری، فروش اقساطی و تحویل واحد ابزار سنجش خدمات است، لذا باید در جهت تسریع در روند کار همه نهادهای مرتبط تعامل و همکاری نمایند.

وی با اشاره به نقش مسکن در اقتصاد خانوار و ایجاد آرامش و آسایش، تسریع در روند اداری تشکیل پرونده های متقاضیان در بانک مسکن را خواستار شد و افزود: انتظار داریم ارائه خدمات در حداقل زمان ممکن انجام گردد تا با تحویل واحدها بتوانیم گامی مثبت در این راستا برداریم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در ادامه به نقش انبوه سازی مسکن در کنترل قیمت بازار و جلوگیری از افزایش اجاره مسکن اشاره و افزود: امیدواریم با تکمیل آورده متقاضیان و همکاری آنان در انجام مرحله فروش اقساطی و تعامل با بانک مسکن بتوانیم منشا خدمات رسانی بهتر باشیم.

کد خبر: ۶۶٬۵۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha