۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
زمین خواری یک هزار میلیاردی در زنجان
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی زنجان اعلام کرد:

زمین خواری یک هزار میلیاردی در زنجان

زنجان- سرپرست پلیس منیت اقتصادی زنجان از کشف ۱۰ هکتار زمین خواری در شهرستان ابهر به ارزش یک هزار میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، یوسف اسماعیل زاده گفت: در پی شکایت نماینده حقوقی سازمان حج و اوقاف و اهالی  ابهر درخصوص تصرف غیرقانونی زمین وقفی به متراژ ۱۰ هکتار واقع در یکی از مناطق این شهرستان و تفکیک و فروش آن توسط فردی، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات صورت گرفته پلیس، مشخص شد فردی با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، زمینی به متراژ ۱۰ هکتار متعلق به سازمان حج و اوقاف را به صورت غیرقانونی تصرف و پس از تفکیک به قطعات کوچکتر، آن را به فروش رسانده است.

سرپرست پلیس منیت اقتصادی  زنجان با بیان اینکه متهم شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش زمین تصرف شده را هزار میلیارد ریال برآورد کرده اند.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه با تلاش پلیس و دستگاه قضا این زمین رفع تصرف شد، افزود: حفظ بیت‌المال و آزاد سازی اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر: ۶۶٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha