۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری وزارت نفت در کرمانشاه
استاندار کرمانشاه خبر داد

سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری وزارت نفت در کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از سرمایه‌گذاری دو میلیارد دلاری وزارت نفت در کرمانشاه خبر داد و گفت: این سرمایه گذاری زمینه ایجاد ۱۰۰ هزار شغل در استان کرمانشاه را فراهم می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند از سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری وزارت نفت در حوزه گاز و پتروشیمی استان خبر داد و گفت: این سرمایه گذاری زمینه ایجاد ۱۰۰ هزار شغل در استان کرمانشاه را فراهم می‌کند.

وی افزود: این طرح در واقع به نوعی جبران آسیب‌های فراوان هشت سال جنگ در کرمانشاه از سوی دولت به نمایندگی از حاکمیت است تا توسعه نیافتگی‌های کرمانشاه تا حدی جبران شود.

بازوند با بیان اینکه استان کرمانشاه ۱۱ درصد سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در حوزه صنعت و معدن کشور را جذب کرده است، تصریح کرد: کرمانشاه رتبه چهارم جذب سرمایه گذاری در کشور را دارد که یک موفقیت بسیار بزرگ برای حوزه اقتصادی و صنعت و معدن استان محسوب می‌شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه سرمایه یک جریان سیال است، اظهار داشت: سرمایه در جاهایی به ثمر می‌نشیند که شرایط برای آن فراهم باشد، در غیر این صورت به استان‌هایی که شرایط بهتری دارند، گسیل می‌شود.

کد خبر: ۶۶٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha