۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
حساب توییتر ترامپ برای همیشه مسدود شد!

حساب توییتر ترامپ برای همیشه مسدود شد!

توییتر که دو روز پیش در پی معلق کردن چند ساعته‌ حساب ترامپ عنوان کرده بود در صورت ادامه چنین روندی از سوی ترامپ، حساب او را بطور کامل مسدود می‌کند حال وعده خود را عملی کرده و از مسدود کردن حساب کاربری ترامپ برای همیشه خبر داد.

مژده باقری؛ بازار: فیسبوک، اینستاگرام و توییتر دو روز پیش حساب کاربری شخصی رئیس جمهور آمریکا را برای چندین ساعت معلق کردند.

در ادامه، فیسبوک و اینستاگرام از ادامه این مسدودیت تا پایان ریاست جمهوری ترامپ خبر دادند. حال توییتر از مسدود کردن همیشگی حساب توییتر ترامپ خبر داده است. حالا توییتر تصمیم گرفته بطور دائمی و کامل حساب دونالد ترامپ را مسدود کند. توییتر که دو روز پیش در پی معلق کردن چند ساعته‌ی حساب ترامپ عنوان کرده بود در صورت ادامه چنین روندی از سوی ترامپ، حساب او را بطور کامل مسدود می‌کند حال وعده خود را عملی کرد.

پس از تعلیق حساب اصلی ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفت با استفاده از حداقل دو حساب توییتری دیگر چنین محدودیتی را دور بزند. در این توییت‌ها دونالد ترامپ درباره نحوه برخورد با خود شکایت کرده و از مذاکره با چندین سایت دیگر و امکان راه‌اندازی پلتفرم خود در آینده نزدیک خبر داده بود. این اکانت‌ها مدعی شده بودند که هرگز سکوت نمی‌کنند؛  اما پست‌های حساب POTUS@ از سوی توییتر حذف شدند و حساب دیگر یعنی TeamTrump@، پس از شروع به توییت بطور کامل معلق شد.

بیانیه توییتر:
«پس از بررسی دقیق توییت‌های حساب دونالد ترامپ و مسائل پیرامون آن، تصمیم گرفتیم به علت خطر ترویج بیشتر خشونت، این حساب را بطور کامل معلق کنیم.»

طبق گفته توییتر، توییت‌های ترامپ به احتمال زیاد افراد را به انجام کارهای مجرمانه و تکرار آن‌ها در کاخ کنگره تشویق کرده و دلیل چنین تصمیم‌گیری را زیرسوال بردن نتیجه انتخابات، تشویق افراد به کارهای خشونت‌آمیز در مراسم تحلیف، استفاده از کلمه «میهن‌پرستان آمریکایی» برای توصیف طرفداران، برنامه‌ریزی برای پشتیبانی و محافظت از افرادی که باور دارند ترامپ برنده انتخابات آمریکا شده و همچنین برنامه‌ریزی برای تظاهرات مسلحانه آینده و احتمال حمله دوباره به کاخ کنگره اعلام کرده است.

کد خبر: ۶۶٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha