۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
ظرفیت انبارها از جهت تولید اجناس با توجه به نیاز بازار استان تهران تکمیل است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران:

ظرفیت انبارها از جهت تولید اجناس با توجه به نیاز بازار استان تهران تکمیل است

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه مشکل خاصی به لحاظ تأمین پوشاک شب عید وجود ندارد گفت: ظرفیت انبارها از جهت تولید اجناس با توجه به نیاز بازار استان تهران تکمیل است.

محمد امامی امین در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص نیاز بازار به اقلام اساسی و همچنین پوشاک اظهار داشت: با توجه به نیاز بازار و میزان تولید اجناس از سوی تولیدکنندگان شرایط به گونه‌ای است که به دلیل تولید بسیار پوشاک ظرفیت همه انبارها تکمیل است.

وی ادامه داد: مشکل خاصی به لحاظ تأمین پوشاک شب عید وجود ندارد و بنا به آنچه که توسط رئیس اتحادیه پوشاک اعلام شده تولیدکنندگان در ماه‌های گذشته بیش از نیاز بازار، پوشاک تولید کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر تقویت نظارت ها بر بازار افزود: با تشدید نظارت ها به ویژه در ایام نزدیک به سال جدید نسبت به کنترل قیمت‌ها اقدام و به صورت مستمر این اقدام پیگیری می شود.

وی همچنین در رابطه با برپایی نمایشگاه های بهاره استان تهران عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه عیدانه با توجه به شیوع کرونا لغو شده است.

امامی امین عنوان کرد: در مورد ذخیره‌سازی میوه شب عید و تنظیم بازار با توجه به ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت و ابلاغیه هیئت دولت نسبت به ذخیره سازی ۴ هزار تن پرتقال و ۳۵۰۰ تن سیب اقدام شده و کالاهای اساسی مثل برنج، گوشت منجمد و مرغ نیز به اندازه کافی ذخیره سازی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران خاطرنشان کرد: در مورد کنترل قیمت ها اولین اقدام عرضه کالا در سطح بازار است که با ذخیره سازی در طول سال و عرضه آن در مواقع حساس نسبت به کنترل قیمت ها اقدام می شود، در عین حال تشدید کنترل و نظارت ها نیز جهت تکمیل این فرآیند پیگیری می شود.

کد خبر: ۶٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha