۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
۱۲ هزار خانوار قزوینی مصرف کننده نفت و گاز مایع هستند
مدیرکل امور شهری استانداری قزوین:

۱۲ هزار خانوار قزوینی مصرف کننده نفت و گاز مایع هستند

قزوین- صالحی، مدیرکل امور شهری استانداری قزوین گفت: در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار خانوار قزوینی مصرف کننده نفت و گاز مایع هستند که باید برای تسهیل دسترسی این افراد برنامه ریزی جدی صورت گیرد.

مصطفی صالحی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در چند ماه گذشته به دلیل مشکلاتی که با پیمانکاران داشتیم در مسیر تامین سوخت گاز مایع در برخی از نقاط استان قزوین دچار مشکلاتی بودیم که با هماهنگی های به عمل آمده با پیمانکاران و افزایش تعداد پیمانکاران فعال در این حوزه این مشکل تا حد زیادی رفع شده است.

وی گفت: تامین سوخت نفت سفید و گاز مایع برای بیش از ۱۲ هزار نفر از خانوارهای قزوینی امروز یک اولویت جدی است چرا که در فصل سرما تامین به موقع سوخت مهم‌ترین خواسته مردم است که در این مسیر تلاش کردیم تا با هماهنگی با دهیاران و بخشداران مناطق بتوانیم مسیرتامین سوخت مورد نیاز مردم را تسهیل کنیم.

مدیرکل امور شهری استانداری قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر افراد برای دریافت نفت سفید باید در سامانه صدف ثبت نام کنند ولی تامین گاز مایع بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

صالحی افزود: تامین سوخت مورد نیاز مردم مهم ترین اولویت ما در این فصل است و لذا تلاش میکنیم تا مشکلی در خصوص تامین سوخت در مناطق مختلف استان نباشد.

کد خبر: ۶۶٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha