۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
جذب سرمایه گذاری نیازمند تامین زیرساخت‌ها است
نماینده مردم بستان آباد در مجلس:

جذب سرمایه گذاری نیازمند تامین زیرساخت‌ها است

تبریز- نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری و حمایت از بخش خصوصی بستر توسعه در شهرستان را فراهم می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، غلامرضا نوری در جلسه ستاد رفع موانع تولید شهرستان بستان آباد که با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی واقعی و ایجاد آرامش خاطر برای سرمایه گذار می تواند گره برخی از مشکلات اساسی در حوزه صنعت و تولید را باز کند، افزود: برخی از مشکلات شهرک های صنعتی در بستان آباد پیشینه تاریخی داشته و هنوز با گذشت سالها شاهد حل آنها نیستیم.

وی به تداخل مدیریتی در حوزه شهرک صنعتی عالی نسب در منطقه سعید آباد اشاره کرد و گفت: باید تمامی اختیارات منطقه صنعتی سعید آباد و واحدهای تولیدی در حوزه استحفاظی شهرستان بستان آباد به این شهرستان داده شود تا مشکلات موجود واحدهای تولیدی و صنعتی با مدیریت واحد شهرستانی به راحتی حل و فصل شود.

نماینده مردم شهرستان بستان آباد خواستار استفاده از ظرفیت ریلی و ایجاد ایستگاه بارانداز بار و مسافر در منطقه صنعتی عالی نسب شد و افزود: سرریز صنعت استان و ترافیک بار و مسافر در جاده های حوزه استحفاظی این شهرستان باعث بروز مشکلات زیادی برای مردم و واحدهای تولیدی شده است.

کد خبر: ۶۶٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha