۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
محصول اسپرت الکتریکی ام‌جی| کانسپتی که به تولید می‌رسد

محصول اسپرت الکتریکی ام‌جی| کانسپتی که به تولید می‌رسد

شرکت خودروسازی ام‌جی محصول جدید اسپرت الکتریکی خود را به‌زودی به بازار عرضه می‌کند.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی ام‌جی محصول جدید اسپرت الکتریکی خود را به‌زودی به بازار عرضه می‌کند. بر اساس گزارش جدید از مجله اتوکار که در ۹ دسامبر سال جاری میلادی منتشر شد، ام‌جی قصد دارد کوپه کاملا الکتریکی خود را تا اواخر سال ۲۰۲۱ به بازار معرفی کند.

همچنین در این گزارش آمده است که مدیران بخش مارکتینگ و بازاریابی نیم نگاهی به بازار کشورهای چون استرالیا نیز دارند تا این محصول را ارائه دهند.

ام‌جی که پیش‌تر یک خودروساز تولیدکننده خودروهای اسپرت کوچک و مقرون ‌به ‌صرفه بوده، در حال حاضر تحت مالکیت سایک‌موتور چین محصولی عملکردگرا تولید نکرده است.

اما آنچه که اتوکار منتشر کرده، احتمال آنکه این کوپه جدید الکتریکی ام‌جی به شدت بر اساس نسخه کانسپت E-Motion که سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی از سوی شرکت خودروسازی ام‌جی در نمایشگاه خودرویی شانگهای معرفی شد، ساخته شود بسیار است.

بر این اساس انتظار می‌ رود در بخش فنی دو موتور الکتریکی در محور عقب و جلو تعبیه و به سامانه چهارچرخ محرک مجهز شود. با این حال نسخه کانسپت E-Motion از درهای پروانه‌ای بهره می‌برد که این درها در نسخه تولیدی نه تنها مقرون ‌به‌صرفه نبوده، چراکه این نوع در برای خودروهای تولید انبوه امکان پذیر نیست.

کد خبر: ۶۶٬۰۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha