۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
بهار نیازمند نیروی کار در مشاغل گوناگون/ ۵۰۰ مورد اعلام نیاز ثبت شد
فرماندار شهرستان بهار عنوان کرد:

بهار نیازمند نیروی کار در مشاغل گوناگون/ ۵۰۰ مورد اعلام نیاز ثبت شد

همدان - قنبری، فرماندار شهرستان بهار با اشاره به نیاز این شهرستان به نیروی کار در مشاغل گوناگون گفت: تاکنون در راستای رفع کمبود نیروی شغلی بیش از ۵۰۰ نفر اعلام نیاز از سوی واحدهای تولیدی و صنعتی ثبت شده است.

احسان قنبری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نیاز شهرستان بهار به نیروی کار برای جذب در واحد های تولیدی و صنعتی گفت: با توجه به طرح اشتغالزایی در سال جاری تعدادی از واحدهای تولیدی شهرستان بهار امکان جذب نیروی کارگری جدید را فراهم کرده اند.

وی گفت: بر همین اساس چندین درخواست نیاز به نیروی کار از سوی واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان ارائه شده است.

فرماندار بهار با بیان اینکه در حال حاضر مراتب بکارگیری افراد متقاضی از طرف اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان در حال انجام است، اظهار کرد: تاکنون در راستای رفع کمبود نیروی شغلی بیش از ۵۰۰ نفر اعلام نیاز از سوی واحدهای تولیدی و صنعتی ثبت شده است.

قنبری افزود: شرکت بازرگانی سورن تجارت خاورمیانه (بسته بندی و صادرات) و همچنین واحد تولیدی چینی بهداشتی ابراهیمی مفتخر درشهر لالجین برای جذب نیرو درخواست داده اند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته و با تلاش مدیران واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۰ نیز با توجه به اهداف پیش بینی شده تعداد قابل توجهی واحد تولیدی با اشتغالزایی بالا به بهره برداری خواهد رسید که افراد جویای کار میتوانند نسبت به اشتغال اقدام کنند.

کد خبر: ۶۶٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha