۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
مهلت واریز اولیه متقاضیان مسکن در همدان تمدید شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

مهلت واریز اولیه متقاضیان مسکن در همدان تمدید شد

همدان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از تمدید مهلت واریز اولیه متقاضیان مسکن در همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان؛ سیداحمد توصیفیان از تمدید مهلت واریز اولیه و تکمیل موجودی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و اظهار کرد: با توجه به احراز شرایط متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن، چنانچه افراد متقاضی مسکن تاکنون موفق به افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه نشده ‌اند، در فرصت باقی­مانده نسبت به تکمیل موجودی اقدام کنند.

وی با اشاره به احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی گفت: تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت تعاون در این خصوص، ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروه­‌های هدف، مشمول متقاضیانی خواهد شد که پرداخت اولیه آن­ها کامل شده باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه آمار ثبت‌نام‌شدگان در این طرح به تفکیک شهرستان توسط وزارت اعلام شده است گفت: تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروه‌های هدف مشمول متقاضیانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسکن یکی از الزامات اولیه در راستای صیانت از جامعه کار و تلاش است خاطرنشان کرد: کارگر اگر دارای مسکن بوده و از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشد با آرامش روحی و روانی بیشتری در کار و تولید ایفای نقش می‌کند و این مهم اثرات اجتماعی و اقتصادی زیادی بر خانواده‌ها دارد.

کد خبر: ۶۶٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha