۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
برخورد با گرانفروشان و محتکران استان قزوین جدی است
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین:

برخورد با گرانفروشان و محتکران استان قزوین جدی است

قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: با عوامل گران فروشی و احتکار اقلام بهداشتی و دارویی در استان به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، هوشنگ محمدی اظهار داشت: با برگزاری گشت‌های مشترک روزانه این اداره کل با دستگاه‌های ذی ربط برای رسیدگی به گران فروشی و احتکار ماسک، دستکش یک بار مصرف و تمامی اقلام بهداشتی و درمانی در پی شیوع ویروس کرونا اقدام می‌شود.

وی گفت: تعزیرات حکومتی استان قزوین در این زمینه آماده رسیدگی و برخورد با تخلف با قید فوریت است و هموطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه t135.ir به این دستگاه اعلام کنند.

محمدی تصریح کرد: در این زمینه قیمت اعلام شده از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت مبنای تعزیرات است و در صورتی که سقف قیمت بر اساس کیفیت کالاهای موجود در بازار مشخص باشد، با این تخلف به طور قاطع رسیدگی می‌کنیم.

وی اظهار داشت: از صاحبان کارخانه‌های تولیدی نیز درخواست می‌کنیم الزامات قیمت گذاری کالاها را رعایت کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم استفاده از ماسک، دستکش یک بار مصرف برای پیشگیری از شیوع بیماری به افراد مبتلا شده، با کسانی که به دنبال سودجویی و به خطر انداختن سلامت مردم باشند بدون چشم پوشی و برابر قانون در اسرع وقت با متخلفان برخورد می‌شود.

کد خبر: ۶٬۶۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha