۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
 ۱۷ واحد به صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت معدنی معرفی شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۱۷ واحد به صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت معدنی معرفی شد

یاسوج- حسین پور؛ رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از توسعه ظرفیت های معدنی با استارت مطالعات گسترده در استان خبر داد و گفت: ۱۷ واحد به صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت معدنی معرفی شد.

سالار حسین پور در گفتگو با خبرنگار بازار، افزود: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های مختلف معدنی را دارا بوده و در سال های اخیر نیز توسعه معدنی با به فعلیت رساندن بخشی از آن را شاهد هستیم.

حسین پور مطالعات و پتانسیل یابی را حلقه مفقوده توسعه معدنی در گذشته دانست و بیان کرد: در سال جاری ۷ هزار کیلومتر مربع از مساحت استان با محوریت پهنه اکتشافی دنا با هدف پتانسیل یابی و مطالعه به ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ارائه شد.

وی افزود: نتایج و خروجی این مطالعات تحولات محسوسی در بخش معادن استان را رقم می زند.

حسین پور گام دیگر توسعه معادن را افتتاح چندین واحد تولیدی در استان دانست و گفت: ‌تا نیمه اول ۱۴۰۰ چند طرح صنعتی و معدنی در استان به بهره برداری می رسد.

وی ابراز داشت: در کنار این مهم، ۱۷ واحد معدنی استان با هدف دریافت تسهیلات به صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی معرفی شدند.

رئیس صمت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های متعدد توسعه ظرفیت های معدنی با تکیه بر نگاه کارشناسی در دست اقدام است.

کد خبر: ۶۵٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha