۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
تمدید ۲۳ فقره موافقت اصولی مجتمع‌های خدماتی – رفاهی استان سمنان
رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری سمنان بیان کرد:

تمدید ۲۳ فقره موافقت اصولی مجتمع‌های خدماتی – رفاهی استان سمنان

سمنان- رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری استان سمنان از تمدید ۲۳ فقره موافقت اصولی مجتمع‌های خدماتی رفاهی در استان خبر داد و گفت: پنج باب مجتمع خدماتی رفاهی در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید همتی بعداز ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل راهداری استان سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی متقاضی احداث مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین‌راهی در حاشیه راه‌های حوزه استحفاظی استان شش فقره موافقت اصولی جدید صادرشده است، اظهار داشت: در این مدت ۲۳ فقره موافقت اصولی تمدیدشده است.

وی با اشاره به اینکه پنج باب مجتمع خدماتی – رفاهی بین‌راهی برای ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای استان در آینده نزدیک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: خدمات‌رسانی مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین‌راهی در حال بهره‌برداری به‌ویژه وضعیت مساجد و نمازخانه‌های این مجتمع‌ها توسط کمیته‌های نظارت در سطح شهرستان‌های تابعه به‌طور مستمر مورد بازدید و ارزیابی قرار می‌گیرد.

 رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری استان سمنان با تأکید بر لزوم توسعه مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی در راستای کاهش آمار تصادفات جاده‌ای خاطرنشان کرد: رفع نواقص موجود در مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی درراه‌های این استان در دستور کار است.

 همتی بابیان اینکه ۲۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در این راستا سرمایه‌گذاری شده است، گفت: راه‌اندازی این مجتمع‌ها نقش مؤثری در جذب گردشگران و مسافران به مناطق گردشگری و استان سمنان و توسعه اقتصادی در این بخش ایفا می‌کند.

کد خبر: ۶۵٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha