۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
ناوگان باری حمل و نقل در مازندران ۱۶ درصد افزایش داشته است
مدیرکل راهداری مازندران:

ناوگان باری حمل و نقل در مازندران ۱۶ درصد افزایش داشته است

ساری - مدیرکل راهداری مازندران، فرسودگی ناوگان حمل و نقل باری را از مشکلات برشمرد و گفت: شمار ناوگان باری در استان ۱۶ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

عباسعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به وجود ۱۶ هزار وسیله نقلیه باری در استان از افزایش ۱۵ درصدی ناوگان باری خبر داد و گفت: امسال بیش از ۱۷ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری استان حمل و جابجا شده است.

وی رشد حمل و جابجایی کالا توسط ناوگان باری استان را سه درصد اعلام کرد و گفت: کالاهای جابجاشده شامل سیمان، گازوییل، روغن نباتی، جو، شن و ماسه و غیره بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار راننده ناوگان باری در استان فعالیت دارند، میزان بارنامه های صادره را در سال جاری بیش از یک میلیون و ۳۱۴ هزار فقره اعلام کرد و گفت: فرسودگی ناوگان باری از جمله مشکلات ودغدغه هایی است که وجود دارد.

نجفی یادآور شد:۱۳۱ شرکت حمل و نقل با هفت انجمن صنفی، یک اتحادیه حمل بار و ۱۱ انجمن صفی کارگری رانندگان در استان فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری مازندران درباره وضعیت راههای استان گفت: محور هراز امشب از ساعت ۲۱ تا ۵ بامداد به دلیل مرمت سیستم روشنایی و تهویه تونل ها مسدود می شود و برای تردد باید از مسیرهای جایگزین در کندوان و سوادکوه استفاده شود.

کد خبر: ۶٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha