۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
سود تلفیقی «اخابر»، ۳۵۶ ریال

سود تلفیقی «اخابر»، ۳۵۶ ریال

شرکت مخابرات ایران در صورت‌های مالی تلفیقی شش ماهه، سود هر سهم را ۳۵۶ ریال منتشر شد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت مخابرات ایران در گزارش منتشر شده خود سود عملیاتی را با افت ۱۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته به مبلغ ۲۳هزار و ۷۸ میلیارد ریال رسید.

سود خالص این شرکت نیز با افت ۱۲درصدی ۲۱هزار و ۳۵۶میلیارد ریال و سود انباشته آن با رشد ۷درصدی ۴۹هزار و ۹۴۴میلیارد ریال اعلام شده است.

در این گزارش سود تلفیقی هر سهم با کاهش ۱۲درصدی به ۳۵۶ریال رسید و در شرکت اصلی نیز با زیان ۲۸ریالی مواجه شده است.

«اخابر» در گزارش ۶ ماهه شرکت اصلی به زیان عملیاتی ۳هزار و ۳۵۲میلیارد ریالی و زیان خالص یک هزار و ۶۵۱میلیارد ریالی رسیده است.

 طبق صورت های مالی شرکت ارتباطات سیار ایران، خالص بدهی به شرکت مخابرات ایران مبلغ ۹۹۲ میلیاردریال است، که با خالص مانده مطالبات شرکت دارای مغایرت نامساعدی به مبلغ ۷هزار و ۸۷میلیاردریال است که برای این سازمان توجیه نشده است. همچنین صورت تطبیق حساب های بین شرکت با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان فناوری اطلاعات ایران و شرکت های ارتباطات زیرساخت و خدمات ارتباطی ایرانسل تا تاریخ این گزارش به این سازمان ارایه نشده است. بنابراین آثار احتمالی ناشی از رفع مغایرت مزبور و ارایه صورت تطبیق‌های فوق که بر صورت های مالی ضرورت خواهد یافت، برای این سازمان مشخص نیست.

کد خبر: ۶۵٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha