۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
اخابر ۳۸ درصد رشد درآمد در عملکرد ۷ ماهه ثبت کرد

اخابر ۳۸ درصد رشد درآمد در عملکرد ۷ ماهه ثبت کرد

اخابر با سرمایه ثبت شده ۶۰۰۰ میلیارد تومانی ۳۸ درصد رشد درآمد در عملکرد ۷ ماهه خود داشته و در مهرماه هم ۱۲ درصد افزایش فروش ثبت کرده است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت مخابرات ایران طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۱۴۰۲ معادل ۸۹۳.۸ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش داشته است.
«اخابر» با سرمایه ثبت شده ۶۰۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۷ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۶۰۸۴.۸ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد رشد داشته است.
شرکت مخابرات ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ به ازای هر سهم ۲۶ تومان زیان شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش زیان داشته همچنین طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور مبلغ ۱۵۶۲.۳ میلیون ریال زیان شناسایی کرده است.

شرکت در آخرین برآورد خود، پیش بینی فروش ۱۶ هزار ۷۷۵ میلیارد تومان با حاشیه سود ناخالص ۲۲ درصدی برای سال مالی ۱۴۰۲ را داشته که توانسته تا پایان شهریور ۱۴۰۲ حدود ۳۱ درصد بودجه خود را از لحاظ مبلغ فروش، محقق کند.

در سال جدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مصاحبه هایی اعلام کرده که با توجه به افزایش هزینه های تمام شده خدمات و بالا رفتن حقوق و دستمزد کاملا طبیعی است که اپراتور قیمت تعرفه ها را بالا ببرند اما در باره خواسته آنها تاکنون تصمیم گیری نشده است.

به همین دلیل پیش بینی می شود تعرفه بسته های اینترنت و همچنین تعرفه مکالمات افزایش یابد و در صورتی که این اتفاق بیفتد درآمد مخابرات هم رشد خواهد داشت.

هرچند شرکت مخابرات هم اکنون هم به واسطه دارایی های زیادی که دارد؛ ارزنده است. به گفته هیات مدیره این شرکت به زودی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را اجرا خواهد کرد و قیمت سهام تعدیل می شود.

کد خبر: ۲۵۴٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha