۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
عملیات احداث باند دوم سه راهی سربند به مشگین‌شهر آغاز می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

عملیات احداث باند دوم سه راهی سربند به مشگین‌شهر آغاز می‌شود

اردبیل _ حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: در روزهای آینده شاهد برگزاری آیین آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم مسیر سه راهی سربند به سمت مشگین‌شهر خواهیم بود.

محبوب حیدری در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در روزهای آینده شاهد برگزاری آیین آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم مسیر سه راهی سربند به سمت مشگین‌شهر خواهیم بود، اظهار کرد: ‌این مسیر که به طول ۱۳۷ کیلومتر است، قرار است باند دوم آن عملیاتی و اجرایی شود که در فاز اول ۴۰ کیلومتر این مسیر به پیمانکار سپرده می‌شود.

وی تصریح کرد: قرار است در فاز اول ۴۰ کیلومتر از محور سه راهی سربند به مشگین‌شهر به بزرگراه تبدیل شود که با انتخاب پیمانکار قرار است عملیات اجرایی این پروژه نیز شروع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت:‌ این محور از مسیرهای پرتردد و همچنین حادثه‌خیز استان به شمار می‌رود که تلاش بر این است تا با ردیف‌دار شدن این مسیر در بودجه سال آینده منابع مورد نیاز تأمین و هر چه سریعتر این محور پرتردد شمال استان به بزرگراه تبدیل شود.

حیدری افزود: در فاز اول پیمانکار با ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری پروژه را آغاز خواهد کرد تا به سرعت و در مهلت تعیین شده این پروژه را در فازهای مختلف اجرایی و عملیاتی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: از سال‌های گذشته محور پارس‌آباد به سربند که در حال تبدیل شدن به چهار بانده است، در مرحله اجراست که انتظار می‌رود در سال آینده بخشی از این مسیر آماده آسفالت‌ریزی شده و تردد به راحتی در این محور انجام شود.

حیدری اضافه کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل دارای ردیف ملی و مجوز قانونی برای تبدیل به بزرگراه است که اداره کل راه و شهرسازی استان با تمام توان سعی دارد تا این پروژه‌ها را در سال‌های پیش رو به انجام برساند.

وی در ادامه بیان کرد: با تبدیل راه‌های اصلی استان به بزرگراه در کنار ایمنی ترددها شرایط مناسبی را در حمل و نقل عمومی و بین جاده‌ای در استان شاهد خواهیم بود که قطعا رضایت مردم را نیز به همراه خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل اظهار کرد: این اداره کل در این سه سال به اندازه همه سال‌های گذشته تلاشی جدی برای تأمین اعتبار ملی برای پروژه‌های بزرگراهی انجام داده و سعی وافری داریم تا هر چه سریعتر این پروژه‌ها با کیفیت مناسب اجرایی و عملیاتی شود.

کد خبر: ۶۵٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha